تاریخ انتشار: 1397/08/24 23:43
کد خبر: 121647

تیم ملی ایران قابل احترام است/درگیری‌ها در تمام مسابقات وجود دارد!

سرمربی تیم ملی ترینیداد و توباگو می‌گوید نمایش درگیرانه آنها در طول بازی برابر ایران تنها به دلیل رسیدن به پیروزی بود.
تیم ملی ایران قابل احترام است/درگیری‌ها در تمام مسابقات وجود دارد!

دنیس لارنس که برخلاف کارلوس کی‌روش و ضمن احترام و خیر مقدم به اصحاب رسانه تصمیم گرفت در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های ملی ایران و ترینیداد و توباگو حضور پیدا کند، اظهار کرد: این پیروزی را به تیم ایران تبریک می‌گویم؛ این مسابقه دوستانه برای هر دو تیم که در حال آماده‌سازی هستند، مفید بود.

 

او ادامه داد: با وجود اینکه سفری طولانی داشتیم و بازیکنانم خسته بودند، اما نمایش خوبی ارائه دادیم ولی در سمت مقابل عملکرد تیم ایران با مربی خوبی که دارد، قابل قبول بود؛ هر دو تیم برای کسب پیروزی وارد زمین شدند و هدف ما غیر از برد، نتیجه دیگری نبود؛ تلاش زیادی داشتیم و با توجه به نفراتی که همراهمان بودند، این بازی را انجام دادیم.

 

سرمربی تیم ملی ترینیداد و توباگو در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پیش‌بینی‌اش از عملکرد ایران در جام ملت‌های آسیا چیست، ابراز کرد: نمی‌توانم در این باره نظر کلی داشته باشم و باید راجع به تیم خودم صحبت کنم، اما در مجموع تیم ملی ایران قابل احترام است و برای رسیدن به موفقیت تمام تلاش خود را انجام می‌دهد.

 

لارنس در خصوص خشونت زیاد بازیکنان تیمش برابر ملی پوشان ایران عنوان کرد: فوتبال همین است و این درگیری‌ها در تمام مسابقات وجود دارد؛ همه تیم‌ها در تلاش هستند و به سختی می‌جنگند تا با نمایش هجومی به موفقیت برسند؛ تماشاگران امروز مسابقه خوبی دیدند و از حضور در ایران خوشحال هستم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zv6oa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لارنس: تیم ملی ایران قابل توجه بازی می کند