تاریخ انتشار: 1397/08/25 16:59
کد خبر: 121595

کی‌روش فقط تاج را قبول دارد، چون از او پول می‌گیرد!

اصغر شرفی، مربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان اعتقاد دارد که محبوبیت تیم ملی نزد مردم کم شده است.
کی‌روش فقط تاج را قبول دارد، چون از او پول می‌گیرد!

اصغر شرفی در مورد حاشیه‌های بازی دوستانه تیم ملی فوتبال کشورمان برابر ترینیدادوتوباگو و درگیری اوسیانو دا کروز، مربی تیم ملی با یکی از خبرنگاران گفت: واقعاً بابت این اتفاقات متأسفم و نمی‌دانم چرا فدراسیون فوتبال واکنش نشان نمی‌دهد. کی‌روش هم مدام می‌نالد! او در آستانه هر تورنمنت و هر مسابقه فقط از نداشته‌ها و کمبودها حرف می‌زند و نمی‌دانم چرا فدراسیون فوتبال در مورد هزینه‌ها، دستمزد کی‌روش و خیلی چیزهای دیگر شفاف‌سازی نمی‌کند.

وی در ادامه همچنین بیان کرد: پس فدراسیون فوتبال چه کاره است که کی‌روش و دستیارانش چنین برخوردهایی دارند؟ تأج جرات برخورد با کی‌روش و دستیارانش را ندارد! متأسفانه توهین سرمربی تیم ملی و دستیارانش ادامه دارد و قبلاً هم چنین اتفاقاتی را شاهد بودیم، اما هیچ‌کس جلوی آنها را نگرفت. سؤال من این است که الان سرپرست تیم ملی کیست؟ اصلاً مگر کی‌روش کسی را قبول دارد؟! کی‌روش فقط تاج را قبول دارد، چون از او پول می‌گیرد!

مربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در خاتمه اظهار داشت: همین رفتارها باعث شده است که محبوبیت تیم ملی در بین مردم کم شود. از طرفی اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال هم احساس خطر کرده‌اند، چون آنها می‌دانند با این هزینه و این بازیکنانی که در اختیار داریم، مردم توقعی جز قهرمان شدن در جام ملت‌ها ندارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zv6kz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام زمان و مکان جدید تمرین تیم ملی