تاریخ انتشار: 1397/08/25 20:36
کد خبر: 121562

رزاقی راد: داور اشتباه هم کند، باید تیم را از زمین بیرون کشید؟

ایمان رزاقی راد سرمربی تیم جوانان پیکان: المپیک اندیشه با وقت تلف کردن به دنبال برد مقابل ما بود. داور به اشتباه پنالتی اعلام کند مگر باید تیم را از زمین بازی بیرون کشید؟
رزاقی راد: داور اشتباه هم کند، باید تیم را از زمین بیرون کشید؟

 ایمان رزاقی راد سرمربی تیم جوانان پیکان در گفت و گو اختصاصی با فرتاک ورزشی در رابطه با تساوی تیمش مقابل المیپک اندیشه گفت: بازی سختی بود. بازیکنان المپیک اندیشه از نظر سنی یک سال از تیم ما بزرگتر بودند و با توجه به فیزیکی که داشتند بازی مستقیم را دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: نیمه اول روی اشتباهات خودمان به حریف موقعیت گل دادیم. تیم المپیک در همان ابتدای بازی روی یک پرتاب اوت به گل رسید و در ادامه گل دوم و سوم را دریافت کردیم. اما نیمه دوم تمام ۴۵ دقیقه در دست تیم ما بود.

وی ادامه داد: دروازه بان المپیک بهترین بازیکن زمین بود. این بازیکن چند موقعیت صد در صدی را از تیم ما گرفت. 

رزاقی راد درخصوص دقایق آخر بازی که به جنجال کشیده شد، گفت: تیم المپیک اندیشه انتظار این که دو هیچ از پیکان جلو بیفتد را نداشت. به همین دلیل نیمه دوم به فکر وقت تلف کردن بودند و گلر این تیم هم مدام روی زمین می افتاد.

وی در ادامه گفت: داور بازی در دقیقه ۹۳ پنالتی به نفع تیم ما اعلام کرد. المپیکی ها دقیقه ۹۴ تیم را به بیرون کشیدند. ۵ دقیقه بازی متوقف شده بود برای اینکه به زعم آن ها داور به اشتباه پنالتی اعلام کرده است.

رزاقی راد افزود: تمام داوران دنیا اشتباه می کنند، یعنی باید تیم را بیرون کشید؟ این است که فوتبال ما هیچ وقت پیشرفت نمی کند. طرز فکر المپیک اندیشه این بود که دو بر هیچ از پیکان جلو افتادند و باید به هر قیمتی شده، نتیجه را حفظ کنند.

سرمربی تیم جوانان پیکان اظهار داشت: تیم های پایه ما به فکر نتیجه گرفتن هستند و برای اینکار هم وقت کشی را دستور کار خود قرار می دهند به همین دلیل هم هست ‌که تیم های بزرگسالان ما نتیجه نمی گیرند زیرا از پایه با این روش رشد می کنند. متأسفانه ما مربیان آموزش درستی به بازیکنان پایه‌ نمی دهیم.

رزاقی راد در پاسخ این سؤال که امسال به فکر قهرمانی هستید، گفت: اولویت باشگاه پیکان این است که چند بازیکن خوب تحویل تیم بزرگسالان دهد. اولویت دوم تیم ما هم این است که قهرمان شویم اما از راه درست نه با آموزش های غلط

سرمربی جوانان پیکان در پاسخ به این سؤال که آیا تیم بزرگسالان روی این تیم نظارت دارد، اظهار داشت: بله با آقای مجید جلالی در ارتباط هستیم و برخی از بازیکنان ما با تیم بزرگسالان تمرین می کنند. آقای جلالی هم گاهی اوقات به تمرینات ما سر می زند.

وی ادامه داد: هدف باشگاه پیکان آموزش دادن صحیح فوتبال به بازیکنان پایه است. هدف دیگر تیم ها هم باید همین باشد. یعنی تلاش کنیم بازیکنان خوبی تحویل تیم ملی دهیم.

گفت و گو: زهره فلاح زاده


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nae9r

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



گزارش تمرین استقلال/ تمرین اختصاصی شجاعیان و اسماعیلی