تاریخ انتشار: 1397/08/26 10:38
کد خبر: 121519

درخشان:یک بار با حریفی بازی می‌کنیم که با دمپایی می‌آید یک بار هم با حریفی که معلوم نیست کجای این فوتبال است!

پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران گفت: شرمم می‌آید در مورد بازی تیم ملی با ترینیداد نظر دهم و از بازی ایران مقابل این تیم خجالت می‌کشم.
درخشان:یک بار با حریفی بازی می‌کنیم که با دمپایی می‌آید یک بار هم با حریفی که معلوم نیست کجای این فوتبال است!

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار، درباره بازی تدارکاتی تیم‌های ملی فوتبال ایران و ترینیدادوتوباگو که با برتری یک بر صفر شاگردان کی‌روش همراه بود اظهارداشت: به نظرم انتخاب این حریف برای تیم ملی درست نبود. باید دید هدف تیم ملی از برگزاری بازی‌های تدارکاتی چیست. اگر قرار است عیار تیم ملی مشخص شود مطمئن باشید با بازی مقابل ترینیداد این کار صورت نمی‌گیرد. باید با حریفانی بازی کنیم که به تیم ما فشار بیاورند نه اینکه آنها به ایران بیایند و حتی از فوتبال ما درس بگیرند.

وی افزود: یک بار با حریفی بازی می‌کنیم که با دمپایی می‌آید یک بار هم با حریفی که معلوم نیست کجای این فوتبال است!. قسم می‌خورم منتخب باشگاهی ما بسیار قدرتمندتر از خیلی از حریفان تیم ملی مثل ترینیدا هستند. من واقعا شرمم می‌آید که در مورد بازی تیم ملی با ترینیداد نظری دهم و واقعا از بازی ایران مقابل این تیم خجالت می‌کشم.

پیشکسوت تیم فوتبال ایران در مورد بازی بعدی شاگردان کی‌روش مقابل ونزوئلا در قطر گفت: ونزوئلا هم اگر تیم اصلی خود را بیاورد که به نظر بعید است باز هم به درد تیم ملی نمی‌خورد. باید با تیم‌هایی بازی کنیم که بازی‌های جام ملت‌ها را شبیه‌سازی کنند نه این تیم ها. شما فکر می‌کنید چرا هوادار کمی به ورزشگاه رفته بود، دلیل این موضوع این است که مردم می‌فهمند و فرق فوتبال بد را از خوب تشخیص می‌دهند. مردم هر شب فوتبال‌های باکیفیت خارجی می‌بینند و مشخص است که از چنین بازی‌هایی استقبال نمی‌شود. فقط کافی است فوتبال کرواسی مقابل اسپانیا را مشاهده کنید تا متوجه شوید فوتبال یعنی چه. ما نباید مردم را گول بزنیم چون نمی‌شود کسی را به زور به ورزشگاه آورد. یک بازی تدارکاتی با کیفیت و خوب برگزار کنید و بعد ببینید چه حمایتی می‌شود.

درخشان تصریح کرد: آقایان جمع کنند این بساط اول بودن در آسیا را. رنکینگ یک آسیا بودن چه فایده‌ای دارد وقتی جام گرفته نمی‌شود و قهرمان نمی‌شویم. بازی با مالدیو و ترینیداد که دیگر افتخاری ندارد این همه این بازی را بزرگ می‌کنند. در زمان ما تیم ملی با رئال مادرید و آرژانتین بازی می‌کرد، ولی الان ببنید با چه تیم‌هایی بازی می‌کنیم. ترینیداد تیم درجه ۴ است. شاگردان کی‌روش در جام جهانی ۴ تا پاس صحیح به یکدیگر ندادند و گزارشگر بازی با مراکش می‌گفت ای کاش سوت بازی بخورد. اگر ابزارش را نداشتیم توقعی هم نبود، ولی حالا که این همه بازیکن جوان و خوب داریم چرا استفاده نمی‌کنیم. مربی خاجی را به ایران می‌آوریم که فوتبال ما را توسعه دهد کی‌روش اگر چاره داشت ۷ بازیکن روی نیمکت را هم برای دفاع کردن وارد زمین می‌کرد!

وی در پایان در مورد حواشی پس از بازی این دو تیم که منجر به درگیری دستیار کی‌روش و یکی از خبرنگاران شد خاطرنشان کرد: کی‌روش و دستیارانش هم پول ما را می‌گیرند و هم به خودمان توهین می‌کنند. مگر آن‌ها چه کسی هستند که به خبرنگار ایرانی و حمید استیلی توهین می‌کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vgybj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ارزیابی لیست 29 نفره کی روش/بوی انتقام می دهد!