تاریخ انتشار: 1397/08/26 11:55
کد خبر: 121508

غیبت قدوس بدلیل مسائل مربوط به سربازی اش نبود

در شرایطی که پیش از این اعلام شده بود سامان قدوس به دلیل مسائل مربوط به سربازی در ایران حاضر نشده است، سردار کمالی این موضوع را رد کرد.
غیبت قدوس بدلیل مسائل مربوط به سربازی اش نبود

سامان قدوس، ستاره ملی پوش ایرانی حاضر در لیگ فرانسه، پیش از جام جهانی به عضویت تیم ملی در آمد و اکنون نیز به عنوان یکی از مهره‌های قابل اتکای این تیم در جام ملت‌های آسیا محسوب می‌شود. با این حال غیبت این بازیکن در دور جدید اردوی آماده سازی تیم ملی در مسیر جام ملت‌ها و دیدار تدارکاتی با ترینیداد و توباگو خبرساز شده است و آن را به دلیل مشکلات سربازی این بازیکن مربوط دانسته‌اند.

 

سردار کمالی، رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح اما این شایعه را رد می‌کند و مدعی است با توجه به مصوبه جدید در خصوص اعزام ورزشکاران سه رشته فوتبال، بسکتبال و والیبال به سربازی، این بازیکن مشکلی از این زمینه نخواهد داشت: طبق تسهیلات جدیدی که از مردادماه امسال برای یک سری از ورزشکاران فعال در تیم‌های لیگ برتری و تیم‌های ملی اتخاذ شده، سن سربازی برای این افراد افزایش یافته و مشمولان فعال در تیم‌های فوتبال، والیبال و بسکتبال اگر چنانچه در تیم‌های لیگ برتری فعالیت کنند تا ۲۸ سالگی و اگر چنانچه در تیم ملی فعالیت داشته باشند تا ۳۰ سالگی می‌توانند اعزام خود به سربازی را به تاخیر انداخته و وارد غیبت نشوند و بر این اساس مطمئنا سامان قدوس نیز مشکلی از این بابت نخواهد داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3epbj6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مشکل سامان قدوس برای بازی با ونزوئلا حل شد