تاریخ انتشار: 1397/08/26 20:20
کد خبر: 121441

عکس | طاهرخانی-قائدی؛ کل‌کل قد در تیم امید

مقایسه قامت حمیدرضا طاهر خانی و مهدی قائدی دو بازیکن ریزنقش سرخابی ها در تمرین امروز تیم امید، لحظات با نشاطی رقم زد.

 آخرین تمرین تیم امید امروز پیش از عزیمت به عمان برای برگزاری یک بازی دوستانه انجام شد و کرانچار در پایان تمرین لیست 22 نفره خود را برای این بازی اعلام کرد که البته مهدی قائدی و حمیدرضا طاهرخانی دو بازیکن جوان و مستعد سرخابی ها هم در آن حضور داشتند.

یکی از نکات جالب تمرین امروز این بود که  تونچی مربی کروات دروازه‌بان‌های تیم امید از مهدی قائدی و حمیدرضا طاهرخانی، دو بازیکن استقلال و پرسپولیس خواست به سمت او بیایند و کنار هم بایستند تا ببیند کدام‌یک بلندقدتر است؛ در ادامه قائدی و طاهرخانی تلاش کردند تا نشان دهند، قد بلندتری دارند و درنهایت هم با زد و خوردی که به شوخی میان دو بازیکن شکل گرفت، هر دو به تمرین بازگشتند.

قائدی و طاهرخانی هر دو 19 ساله هستند و از امیدهای کرانچار برای شکستن طلسم 44 ساله رسیدن به المپیک به شمار می روند. مهاجم پرسپولیسی ها متولد 5 فرودین ماه 1378 است و مهاجم آبی پوشان هم در تاریخ 14 آذر 1377 به دنیا آمده است؛ از نظر قامت هم اختلاف آنچنانی میان این دو  بازیکن وجود ندارد، چرا که طاهرخانی 163 سانتی متر بلندی قامت دارد و قائدی 166 سانتی متر.

این دو بازیکن در سن بسیار مناسبی برای پیشرفت قرار دارند و در صورتی که با روش درست زندگی حرفه‌ایشان را پیش ببرند، بی شک می توانند با توجه به قابلیت هایی که دارند، به سطح بالایی برسند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qqyma

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استیلی: فتحی قول داد تا با ما همکاری کند