تاریخ انتشار: 1397/08/26 23:04
کد خبر: 121413

روستایی:امیدوار هستیم در مقدماتی المپیک به موفقیت برسیم

مهاجم تیم ملی امید امیدوار است با حمایت بیشتر مسؤولان بتوانند در مسابقات مقدماتی المپیک به موفقیت برسند.
روستایی:امیدوار هستیم در مقدماتی المپیک به موفقیت برسیم

امیر روستایی با اشاره به تمرینات یک هفته اخیر تیم ملی امید ایران گفت: شرایط اردو خیلی خوب است؛ همه راجع به مشکلاتی که درباره زمین تمرینی ما بود صحبت کردند و به نظرم با توجه به فصلی که در آن هستیم، بیشتر زمین‌های چمن این وضعیت را دارد و خراب است.

او ادامه داد: با توجه به شرایطی که مسؤولان برای تیم ملی امید فراهم کردند، هر روز تمرین کردیم و ان‌شاالله روز دوشنبه بازی دوستانه خوبی برابر تیم عمان داشته باشیم و برنامه‌هایمان را پیش ببریم.

مهاجم ملی پوش پیکان درمورد حضور نفراتی مثل نورافکن و شکاری در تمرینات تیم ملی امید اظهار کرد: بیشتر بازیکنان تیم امید قبلا در تیم ملی جوانان کنار هم بودند ولی الان شرایط تغییر کرده و نفرات جدیدی آمدند؛ حضور لژیونرها در اردو و دیدارهای تدارکاتی قطعا به هماهنگی بیشتر تیم کمک می‌کند.

روستایی یادآور شد: در اردوی قبل بازی دوستانه نداشتیم و این اردو هم قرار بود مسابقه تدارکاتی دیگری غیر از عمان داشته باشیم که آن دیدار هم برگزار نمی‌شود؛ قطعا لغو شدن این مسابقات به ضرر تیم خواهد بود چون همه اعضای تیم ملی امید علاقه‌مند به بازی‌های بیشتر هستند تا در کنار هم به هماهنگی و تجربه بیشتری برسند و در مسابقات مرحله انتخابی المپیک نتیجه بگیرند.

او به پتانسیل بالای بازیکنان تیم ملی امید اشاره کرد و افزود: شرایط خوب است و امیدوار هستم باز هم بیشتر به تیم ملی امید رسیدگی شود؛ تمام نفرات تیم امید لیگ برتری و لژیونر هستند و ۱۰۰ درصد این تیم می‌تواند به المپیک برود؛ در مسابقات آسیایی با نفرات زیر ۲۱ سال شرکت کردیم و با تیم با تجربه کره مواجه شدیم و کنار رفتیم، اما امیدوار هستیم در مقدماتی المپیک به موفقیت برسیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m9nnw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



آغاز بلیت فروشی دیدار پرسپولیس-پیکان