تاریخ انتشار: 1397/08/26 23:14
کد خبر: 121412

شرط بازگشت بازنشسته های فدراسیون/پاره وقت با یک سوم حقوق!

در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال راهکار‌های ماندن اعضای بازنشسته هیئت رئیسه مورد بررسی قرار گرفت که البته این راهکار‌ها شامل حال دبیرکل فدراسیون نمی‌شود.
شرط بازگشت بازنشسته های فدراسیون/پاره وقت با یک سوم حقوق!

جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال عصر امروز (شنبه) در آکادمی ملی فوتبال برگزار شد که علاوه بر حضور تمامی اعضا، محمدرضا ساکت، دبیرکل و احمدرضا براتی، رئیس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال نیز در این جلسه حضور داشتند.

در جلسه هیئت رئیسه راهکار‌های ماندن اعضای بازنشسته هیئت رئیسه در فدراسیون بررسی شد. یکی از مواردی که مورد بحث قرار گرفت، این قانون بود که افراد بازنشسته با یک سوم حقوق و به صورت پاره وقت به کار خود ادامه دهند. صحبت‌هایی در این زمینه انجام شد و قرار است که جمع‌بندی لازم در این خصوص انجام شود. البته این قانون شامل حال محمدرضا ساکت به عنوان دبیرکل فدراسیون نمی‌شود و اعضا در مورد شرایط ادامه حضور دبیرکل فدراسیون فوتبال به نتیجه نرسیدند.

قرار شد پیگیری‌ها درباره ادامه حضور بازنشسته‌های هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال انجام شود تا اعضای هیئت رئیسه که بازنشسته هستند بتوانند به کار خود ادامه بدهند. این اتفاق در شرایطی رخ داد که پس از جلسه مهدی تاج با مسعود سلطانی‌فر و رضا صالحی امیری مقرر شد اعضای بازنشسته هیئت رئیسه و دبیرکل فدراسیون فوتبال با برگزاری مجمع از سمت خود کناره‌گیری کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l8mme

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدیران بازنشسته ای که به کار خود با فدراسیون فوتبال ادامه خواهند داد