تاریخ انتشار: 1395/06/30 17:24
کد خبر: 260346

امین منوچهری گل نزن ترین مهاجم لیگ یک!

بادران یکی از تیم های نوپای دسته اول است که با جذب اکبر میثاقیان و بازیکنان نام آشنا و باکیفییت چون امین منوچهری در پی صعود به لیگ برتر است.
امین منوچهری گل نزن ترین مهاجم لیگ یک!

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، این هفته بادران میهمان اکسین البرز صدرنشین جدول بود. امین منوچهری خیلی دوست داشت با باز کردن دروازه صدرنشین سه امتیاز ارزشمند برای تیم بادران به ارمغان بیاورد اما تلاش های او موثر نبود و در نهایت تیم اکسین بود که با گل امیر میربزرگی پیروز شد. با اینکه اکسین البرز پیش از این بازی در صدر جدول قرار داشت و در نهایت هم پیروز شد؛ اما صدر جدول را از دست داد و این تیم گل گهر سیرجان بود که با برتری 3-1 برابر ملوان تفاضل گل خود را به نسبت تیم اکسین البرز بهتر کرد و به صدر جدول آمد.

چهره برافروخته امین منوچهری و فریاد او حکایت از نتیجه تلخی است که در این بازی رقم خورده و او حق دارد همانند مربی اش در کنار زمین فریاد سر دهد! به خصوص با 3 امتیازی که بادران در این بازی از دست داد 9 امتیازی باقی ماند و به رده دوازدهم جدول سقوط کرد! در حالی که اکسین البرز با کسب سه امتیاز این بازی 15 امتیازی شد و هم اکنون یکی از مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yy5ly

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تحلیلی بر احیای مس کرمان پس از برد در دربی کرمان!
اختصاصی/