تاریخ انتشار: 1397/09/11 01:27
کد خبر: 119433

اینفانتینو:این یک مورد استثنایی است

جانی اینفانتینو، رئیس فیفا، علی رغم موافقت با برگزاری فینال جام لیبرتادورس در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، تاکید کرد که این مورد استثنایی، نباید به یک رویه برای سایر کنفدراسیون ها تبدیل شود.
اینفانتینو:این یک مورد استثنایی است

دیدار برگشت فینال جام لیبرتادورس بین تیم های ریورپلاته و بوکاجونیورز، به دلیل حمله هواداران ریور به اتوبوس بازیکنان بوکا، لغو شد و کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی اعلام کرد که این دیدار روز 9 دسامبر در ورزشگاه خانگی رئال مادرید برگزار خواهد شد؛ تصمیمی که با مخالفت هر دو باشگاه روبرو شده است.

در این بین، اینفانتینو تاکید کرد که این یک مورد استثنایی است و رقابت های هر قاره ای، باید در همان قاره برگزار شود؛ اشاره ای تلویحی تصمیم مسئولان لالیگا برای برگزاری این مسابقات در آمریکا.

او به خبرنگاران گفت:" فوتبال برپایه فدراسیون هایی است که رقابت های ملی را در کشورهای شان و رقابت های قاره ای را در قاره های شان برگزار می کنند و فیفا که می تواند رقابت هایش را در هر جایی برگزار کند. این یکی از نقاط قوت فوتبال است که ما از آن محافظت می کنیم.

بازی ریور-بوکا، یک مورد استثنایی است. دیداری که به خاطر رقابت شدید، قابل برگزاری نبود. فوتبال همیشه باید به راهش ادامه بدهد. برگزار نشدن یک بازی، همیشه یک شکست است.".

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gpvpz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


طرح جدید فیفا برای برگزاری «جام جهانی کوچک»