تاریخ انتشار: 1395/06/31 16:23
کد خبر: 260189

سهل انگاری مسئولین همدانی کار دستشان داد

سهل انگاری مسوولان باشگاه شهرداری همدان سبب شد تا امتیاز لیگ برتری نونهالان که توسط فدراسیون به این باشگاه اعطا شده بود، از دست برود!
سهل انگاری مسئولین همدانی کار دستشان داد

به گزارش فرتاک ورزشی، سهل انگاری و بی توجهی به زمان مقرر برای اعلام آمادگی و ثبت نام در لیگ برتر نونهالان سبب شد تا این تیم از مسابقات جا بماند!

متاسفانه به رغم سپری شدن فصل تابستان، آقایان در خواب زمستانی سیر می کنند و به همین راحتی امتیاز لیگ برتری نونهالان را از دست دادند.

تیم شهرداری سال قبل از لیگ برتر نونهالان سقوط کرد و می توانست امسال به لطف فدارسیون بازهم در این رده بازی کند اما مدیریت باشگاه کاری از پیش نبرد تا شهرداری با خودزنی روبه رو شود.

امتیازی که دو دستی از سوی فدراسیون به شهرداری هدیه شه بود به همین راحتی از فوتبال همدان پرکشید. حال چه کسی پاسخگوی این سهل انگاری و بی توجهی به پایه های فوتبال شهرداری است.

آنچه مسلم است شهرداری در سال های گذشته مدام داعیه پایه سازی و پشتوانه سازی در فوتبال را داشته اما اکنون عکس این موضوع رویت می شود.

امتیاز تیم لیگ برتری نونهالان 30 میلیون ارزش دارد و با این حال مسوولان باشگاه شهرداری در خواب رویایی خود سیر می کنند./همدان فوتبال

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qykj9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شاگردان صالحی پناهی شارژ مالی شدند