تاریخ انتشار: 1397/09/14 00:43
کد خبر: 118990

بزرگترین سرقت در لیست برترین‌های فوتبال جهان!

یکی از مطرح‌ترین خبرنگاران آسیایی بزرگترین سرقت در لیست برترین‌های فوتبال جهان را عدم حضور دروازه‌بان تیم ملی ایران در این فهرست می‌داند.
بزرگترین سرقت در لیست برترین‌های فوتبال جهان!

عملکردی که علیرضا بیرانوند طی یک سال اخیر با درخشش قابل توجه در مسابقات لیگ قهرمانان ارائه کرد و تاثیر مستقیمی که در صعود پرسپولیس به فینال آسیا داشت، موجب شد تا از او به‌عنوان یکی از ستاره‌های سال ۲۰۱۸ فوتبال آسیا یاد شود.

علاوه بر عملکرد باشگاهی، نمایش درخشان بیرانوند در تیم ملی و بازی‌هایی که او در جام جهانی روسیه به نمایش گذاشت، موجب شد تا شایعاتی درباره قرار گرفتن نام دروازه‌بان ملی پوش پرسپولیس در بین سه نامزد برتر سال ۲۰۱۸ فوتبال آسیا مطرح شود؛ اتفاقی که در عین ناباوری رخ نداد.

اما با این وجود بحث عدم توجه فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا به علیرضا بیرانوند همچنان در مجامع فوتبالی بین‌المللی مطرح است و امروز هم پول ویلیامز، خبرنگار حوزه آسیا فاکس اسپورت، عرب نیوز، فور فور تو و ... به این موضوع پرداخته است.

پول ویلیامز در جدیدترین توئیت خود نوشته است: «اینکه مسی توپ طلا را نبرده یا جزو سه نامزد برتر نبوده، بزرگترین دزدی مراسم امسال نیست.»

9

این خبرنگار انگلیسی در توئیت خود اشاره به این موضوع داشته، اتفاقی که در فوتبال آسیا رخ داد، بدتر از آن چیزی بود که در مراسم برترین‌های فیفا مشاهده شد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rgm56

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


امیدی که ناامید شد/ دست ایران از توپ طلای آسیا کوتاه ماند!