تاریخ انتشار: 1397/09/19 23:44
کد خبر: 118273

دلیل تبعید حامد محمودی به سکوها چه بود؟

مدافع شمالی مس در لیست تیمش مقابل فجرسپاسی قرار نگرفت؛ در حالی که نه مصدوم بود و نه محروم.
دلیل تبعید حامد محمودی به سکوها چه بود؟

حامد محمودی در هفته‌های ابتدایی فصل یکی از مدافعان اصلی و مورد اطمینان دستنشان در ترکیب بود که دو گل حساس مقابل شهرداری ماهشهر در هفته اول و در هفته چهارم به اکسین البرز زد و محبوبیت بالایی بین هواداران مس برای این بازیکن ایجاد شد. محمودی اما در روزهایی که روی فرم آمادگی قرار داشت دچار مصدومیت شد و 5 هفته از تمرینات دور ماند و در چنین شرایطی و با توجه به هماهنگی میلاد باقری و عیسی پرتو در قلب خط دفاع، کار مدافع گلزن مس برای بازگشت به ترکیب دشوار شد.

دستنشان در بازی‌هایی مثل ال مسینو، محمودی را به عنوان بازیکن تعویضی به زمین فرستاد و در برخی بازی‌ها نیز مثل سرخپوشان پاکدشت و شهرداری تبریز او را در ترکیب اصلی قرار داد اما برای فرار از شکست و اضافه کردن مهاجم به ترکیب، محمودی را دم دست‌ترین گزینه تعویض می‌دید.

شنیده می‌شود تصمیم دستنشان در تبریز با اعتراض محمودی روبرو شده و این اعتراض اصلا برای سرمربی مس خوشایند نبوده است تا روز گذشته نام محمودی خارج از لیست مس قرار بگیرد و این بازیکن از روی سکوها نظاره گر پیروزی تیمش بود.

این سکونشینی، حتی شایعه جدایی محمودی در نیم فصل را هم به دنبال داشته که ظاهرا سرمربی مس با یکی از شاگردان سابق خود مذاکراتی انجام داده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36kzke

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدافع مس رفسنجان به هم‌نام کرمانی پیوست
اختصاصی فرتاک ورزشی|