تاریخ انتشار: 1397/09/20 18:24
کد خبر: 118176

مشکلات تیم فوتبال ۹۰ ارومیه حل می‌شود

محمد مهدی شهریاری روز سه شنبه در دیدار با اعضا و کادر فنی تیم فوتبال 90 ارومیه، افزود: 20 الی 30 درصد قرارداد بازیکنان پرداخت و برای باقی مسائل و مشکلات نیز تدابیری سنجیده خواهد شد.
مشکلات تیم فوتبال ۹۰ ارومیه حل می‌شود

وی با اشاره به اینکه هدف ما رفع دغدغه های ذهنی بازیکنان است، ادامه داد: بازیکنان این تیم فقط باید به کسب امتیاز و ارائه بازی مناسب در نیم فصل باقی مانده بیاندیشند.

وی بیان کرد: فوتبال یکی از بهترین روش ها برای معرفی این استان است و می توان از این ظرفیت برای جذب سرمایه گذار نیز استفاده کرد.

استاندار آذربایجان غربی اضافه کرد: در این فصل انتظار داریم تا تیم 90 ارومیه رتبه خوبی را در جدول کسب کند تا در فصل آینده با برنامه ریزی مناسب به جایگاه مناسب تر دست یابد.

شهریاری گفت: آذربایجان غربی در بخش زیرساخت های ورزشی و سرانه ورزشی بسیار عقب مانده است و باید با راه اندازی ورزشگاه های مناسب این خلاء در استان رفع شود.

مدیر تیم فوتبال 90 ارومیه در رقابت های لیگ دسته یک کشور نیز در این دیدار گفت: استاندار آذربایجان غربی با پیگیری مسایل و مشکلات این تیم به بازیکنان دلگرمی بخشیده و پیگیر اصلی حل مشکلات تیم است.

یحیی بهاری افزود: طی چند روز گذشته جلسه ای با حضور شخص استاندار برای حل مشکلات تیم برگزار شده است.

وی ادامه داد: مشکلات مالی تیم هم بر اساس رایزنی های استاندار با یکی از ارگان‌های استانی، تامین می شود.

وی اضافه کرد: مشکلات زیرساختی و نواقص مجموعه ورزشگاه تختی، نبود زمین چمن تمرینی و محل اسکان مناسب از جمله مشکلات تیم فوتبال 90 ارومیه است که بر اساس دستور استاندار برطرف خواهد شد.

مدیر تیم فوتبال 90 ارومیه در رقابت های لیگ دسته یک کشور با ابراز امیدواری از نگرش حمایتی استاندار و همت مسوولان برای کمک به رفع مشکلات این تیم گفت: در نیم فصل و رقابت های دور برگشت شاهد حضور موفق تر تیم فوتبال 90 ارومیه خواهیم بود.

بهاری ادامه داد: تیم فوتبال 90 ارومیه بعد از 40 سال امتیاز حضور در لیگ دسته یک را کسب کرده و این افتخار بزرگی برای استان است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39or7w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بهترین بازیکن دیدار کارون اروند و نود