تاریخ انتشار: 1397/09/21 00:39
کد خبر: 118121

پیش بازی نفت مسجدسلیمان - ذوب آهن؛ تلاش علیمنصور برای فرار از بحران/ مرزبان به دنبال تداوم روزهای خوش

از سری رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، جام خلیج فارس، تیم های ذوب آهن و نفت مسجد سلیمان، در ورزشگاه فولاد شهر رو در روی یکدیگر قرار می گیرند.
پیش بازی نفت مسجدسلیمان - ذوب آهن؛ تلاش علیمنصور برای فرار از بحران/ مرزبان به دنبال تداوم روزهای خوش

تیم های ذوب آهن و نفت مسجد سلیمان در شرایطی به مصاف هم می روند که تیم نفت مسجد سلیمان سیر صعودی به خود گرفته است  و چند هفته ای است که به کسب امتیاز از هر بازی عادت کرده و سخت امتیاز از دست می دهد. طلایی پوشان مسجدسلیمان از چهار دیدار اخیرشان موفق به کسب سه پیروزی و یک تساوی شدند یعنی از دوازده امتیاز ممکن ده امتیاز را کسب کردند. شاگردان علیرضا مرزبان هفته گذشته به مصاف تیم بحران زده پیکان رفت که موفق شد این تیم را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

اما ذوب آهن با سرمربی جدید هم نتیجه مطلوبی نگرفته است. منصوریان در اولین بازی که به عنوان سرمربی ذوب آهن در لیگ برتر پدیدار شد مغلوب پارس جنوبی شد و در هفته دوم حضورش به روی نیمکت سبزپوشان توانست از اهواز تنها یک امتیاز از فولاد کسب کند. اما در دیدار بعدی که یک دیدار معوقه بود به مصاف پرسپولیس رفت که این دیدار را نیز واگذار کرد.

photo_۲۰۱۸-۱۲-۱۱_۲۲-۲۷-۰۴

منصوریان به دنبال اولین پیروزی خود است و به خوبی می داند اولین پیروزی می تواند نقش به سزایی در خروج این تیم از بحران ایفا کند.

در آن سمت میدان هم نفت مسجد سلیمان با مرزبان از پایین جدول جدا شده است و می خواهد به روند خوب خود ادامه دهد.

کوبل داوری:  علی بای، سعید علی نژادیان، یوسف مغروری

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xgbqw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اسامی محرومان هفته نهم لیگ برتر / شفر هم محروم است!