تاریخ انتشار: 1397/09/23 14:14
کد خبر: 117800

بهترین گلزن سری آ: می‌خواهم رونالدو را شکست بدهم

کریستوف پیاتک آقای گل این روزهای سری آ که به گزارش رسانه‌های ایتالیایی به یکی از هدفهای اصلی نقل و انتقالات بارسلونا تبدیل شده می‌گوید می‌خواهد ستاره‌ای بزرگتر از رونالدو شود.
بهترین گلزن سری آ: می‌خواهم رونالدو را شکست بدهم

کریستوف پیاتک گلزن قهار و ماشین گلزنی باشگاه جنوای ایتالیا یکی از بزرگترین شگفتی‌های فصل جدید رقابتهای سری آ بوده است. این ملی‌پوش لهستانی در فصل جدید آنقدر در گلزنی موفق بوده و در جدول بهترین گلزنان ایتالیا چنان رتبه‌ای بدست آورده که کمتر کسی در ابتدای فصل فکر می‌کرد برای او شدنی باشد.

پیاتک در حال حاضر بعد از گذشت 15 هفته از سری آ با یازده گل زده در صدر جدول بهترین گلزنان لیگ ایتالیا قرار دارد، یعنی جلوتر از ابرستاره‌ای به نام کریستیانو رونالدو. رونالدو در این 15 هفته برای یوونتوس ده گل به ثمر رسانده و جیرو ایموبیله پدیده‌ی لاتزیو هم با 10 گل زده در این جدول کنار رونالدو ایستاده.

به گزارش کالچیو مرکاتو باشگاه بارسلونا که از مدتی پیش علاقه‌اش برای جذب پیاتک علنی شده بود حالا این ملی‌پوش لهستانی و گلزن اول لیگ ایتالیا را در صدر فهرست هدفهای نقل و انتقالاتی خود قرار داده است.

در زمانی که ستاره‌ی بخت پیاتک اوج گرفته او در گفتگویی با خبرنگاران گفت:" بله از شرایطم راضی و خوشحالم. من در تک تک بازی‌ها تمرکز صد در صد دارم و می‌خواهم در پایان فصل آقای گل ایتالیا بشوم. چون آقای گلی در اینجای فصل که مهم نیست. هر فوتبالیستی باید به خودش باور داشته باشد که می‌تواند موفق شود. من می‌خواهم رونالدو و ایموبیله را شکست بدهم".


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45oxxo

آخرین اخبار