تاریخ انتشار: 1397/09/24 11:58
کد خبر: 117694

برخورد احتمالی کی روش و کرانچار

تمرینات تیم امید امروز در کمپ تیم های ملی آغاز خواهد شد. شاگردان کرانچار امروز و فردا در زمین شماره یک کمپ تیم های ملی تمرین خواهند کرد و 26 آذر راهی کیش می شوند.
برخورد احتمالی کی روش و کرانچار

ملی پوشان امید در روزهای 27 و 30 آذر دو بازی با تیم امید سوریه انجام می دهند و بعد از آن راهی اردن می شوند تا یک بازی دوستانه هم با تیم ملی امید این کشور انجام دهند.

نکته قابل تامل این اردو برخورد احتمالی کی روش و کرانچار خواهد بود. زمین شماره یک کمپ تیم های ملی در مجاورت هتل آکادمی قرار دارد که محل اقامت کی روش است و احتمالا شاهد برخورد کی روش و کرانچار طی امروز و فردا خواهیم بود.

کی روش در روزهای اخیر و در هتل آکادمی با شفر برخورد و نشست داشت به این دلیل که استقلال برای بازی با پدیده در هتل آکادمی اردو زده بود. کرانچار طی دوران حضور در سپاهان و در برهه ای به حضور ملی پوشان تیمش در تمرینات ریکاوری تیم ملی معترض شد. هر چند هیچ گاه مانع از حضور بازیکنانش در تمرینات تیم ملی نشد. رابطه بین این دو مربی بیشتر از سوی کی روش روی به سردی گراییده است و شاید برخورد امروز و فردا این رابطه سرد را تبدیل به یک رابطه گرم کند. به خصوص که کارلوس کی روش به تازگی با انتشار پستی اشاره کرده است در جاهایی که با هم تفاهم نداریم باید به نظرات یگدیگر احترام بگذاریم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yv7ge

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قرارداد کی روش تمدید خواهد شد