تاریخ انتشار: 1397/09/24 12:05
کد خبر: 117693

مربی لیگ برتری در راه تیم ملی جوانان

در روزهای آتی یکی از مربیان لیگ برتری هدایت تیم ملی جوانان را برعهده می گیرد.
مربی لیگ برتری در راه تیم ملی جوانان

مربی مد نظر کمیته جوانان فدراسیون فوتبال در ابتدای فصل هدایت یکی از تیم های لیگ برتری را برعهده داشت اما با گذشت چند هفته از سمت خود کناره گیری کرد و طبیعتا در این برهه از زمان منعی برای عقد قرارداد با فدراسیون فوتبال نخواهد داشت.

تیم ملی جوانان باید در سال آتی برای حضور در بازی های منقدماتی جام ملت های آسیا با حریفان خود مبارزه کند. اگر چه تیم ملی جوانان در جام جهانی 2017 با هدایت امیر حسین پیروانی حضور داشت اما در جام جهانی 2019 غایب است به این خاطر که در بازی های مقدماتی جام ملت ها با هدایت فرهاد پورغلامی حذف شد.

گفتنی است مربی جدید تیم ملی جوانان با پیشنهاد رئیس فدراسیون فوتبال و تایید اعضای هیات رئیسه عهده دار این سمت خواهد شد و با بازگشت آرامش به فدراسیون فوتبال در نشست هیات رئیسه این موضوع طرح و در مورد آن تصمیم گیری خواهد شد.

در ماه های گذشته صحبت از حضور وحید هاشمیان هم در راس کادر فنی تیم ملی جوانان شده بود که این مربی بنا به مشغله کاری از هدایت این پست انصراف داد. البته فریدون معینی، رئیس کمیته جوانان گفته بود که ده مربی برای هدایت تیم ملی جوانان مطرح هستند که وحید هاشمیان یکی از گزینه ها است که این مصاحبه باعث ناراحتی وحید هاشمیان شد و مهاجم سابق بوندس لیگا در پاسخ گفته بود مهدی تاج به طور مستقیم برای هدایت تیم ملی جوانان با وی صحبت کرده است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xg6xz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 سه نسل فوتبال ایران سوخت!