تاریخ انتشار: 1397/09/26 14:12
کد خبر: 117393

مارکار آقاجانیان: توقع داریم در این مدت کوتاه باقی‌مانده مسئولان حمایت کنند تا دل مردم را شاد کنیم

مربی تیم ملی فوتبال گفت: هر اتفاقی که بیفتد بازیکنان برای پیراهن تیم ملی و مردم از جان مایه می‌گذارند، ولی ما از مسئولان انتظار حمایت بیشتری داریم.
مارکار آقاجانیان: توقع داریم در این مدت کوتاه باقی‌مانده مسئولان حمایت کنند تا دل مردم را شاد کنیم

مارکار آقاجانیان پیش از سفر تیم ملی به قطر اظهار داشت: اردوی تیم ملی تا سوم دی‌ماه با این بازیکنان ادامه خواهد داشت و لیست نهایی را  5 دی‌ماه  23 نفر نهایی  اعلام خواهیم کرد.

وی درباره این موضوع که اگر مصدومان تیم ملی تا آن تاریخ آماده نباشند، گفت:  ما بازیکن به اندازه کافی داریم از لیست اولیه هم که به AFC دادیم تا 5 دی‌ماه می‌توانیم بازیکنان را جایگزین کنیم. ضمن اینکه هنوز لیست نهایی مشخص نیست و همه بازیکنان شانس دارند.

مربی تیم ملی درباره قطعی شدن بازی‌های تدارکاتی عنوان کرد: بازی با قطر نهایی شده است. ما بازی تدارکاتی کم داشتیم و چند تا فیفا دی را از دست دادیم ولی مطمئنا همه ما و بازیکنان با تمام وجود به جام ملت‌ها می‌رویم که بهترین نتیجه ممکن را بگیریم و دل مردم را شاد کنیم.

آقاجانیان درباره حمایت از تیم ملی تصریح کرد: به هر حال همانطور که می‌دانید مانند جام جهانی مشکلات تیم ملی زیاد است. مهمترین مسئله از دست دادن بازی‌های دوستانه در فیفا‌دی و عدم برگزاری اردو بود و الان این مسائل را پشت سر گذاشتیم و توقع ما این است که از این به بعد تا جام ملت‌ها از کل تیم حمایت بیشتر شود و مسئولان هم حمایت بیشتری کنند. 

وی درباره نارضایتی برخی از بازیکنان از عدم حمایت مسئولان ورزش از تیم ملی گفت: به هر حال مشکلات هست، ما توقع‌مان این بود که حمایت بیشتر باشد باید حداقل تا فاصل کمی که به جام ملت‌ها مانده حمایت بیشتر شود تا بازیکنان انگیزه داشته باشند. هر اتفاقی که بیفتد بازیکنان برای پیراهن تیم ملی و مردم از جان هم مایه می‌گذارند ولی از مسئولان انتظار حمایت بیشتری داریم. 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xgnrp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ماهینی: به پدرم قول دادم به تیم ملی برگردم!