تاریخ انتشار: 1397/09/27 22:13
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 117200

انتقال 7 بازیکن جنوب به تیم‌های مختلف

البرز صیدالی مدیر عامل باشگاه جنوب باغملک گفت: 7 بازیکن جنوب به تیم های مختلف در سوپر لیگ خوزستان پیوستند و دو بازیکن به علت کم کاری و تمرد و مسائل اخلاقی توسط کمیته انضباطی باشگاه محروم خواهند شد.
انتقال 7 بازیکن جنوب به تیم‌های مختلف

مدیرعامل باشگاه جنوب باغملک درمورد آخرین وضعیت بازیکنان این تیم با خبرنگار فرتاک ورزشی به گفتگو پرداخت: دو بازیکن تیم جنوب به علت کم کاری و مسائل اخلاقی وتمرد از حضور در تمرینات محروم می شوند و علی رغم عدم دریافت مطالباتشان به دلیل عدم رعایت اخلاق و مسائل انضباطی پرونده آنها به کمیته انضباطی باشگاه ارجاع داده خواهد شد و باشگاه هیچ گذشتی در مورد آیند این دو بازیکن نخواهدنمود و قطعا با محرومیت سنگین مواجه خواهند شد. همچنین 7 بازیکن  دیگر جنوب به تیم های حاضر در سوپر لیگ استان خوزستان پیوستند

 وی در مورد وضعیت دیگر بازیکنان این تیم افزود: هر باشگاهی که بازیکنان جنوب را میخواهد باید مستقیما باشگاه مذاکره کند نه بازیکن.

مدیرعامل باشگاه جنوب باغملک در پایان یادآور شد: همانطور که باشگاه ها قبل ازشروع مسابقات جهت صدور رضایتنامه تقاضای دریافت مبالغ کلان نموده و این مبالغ را دریافت نمودند باید برای دریافت رضایتنامه بازیکنان مورد نظر بتوانند درخواست باشگاه جنوب را تامین نمایند و در غیر اینصورت هیچ رضایتنامه ایی صادر نخواهد شد.

وی همچنین در مورد ارزیابیش از مرحله اول لیگ 3 افزود سرنوشت اغلب تیم ها و مسابقات را دست های پشت پرده و افرادی خاص رقم میزنند و در این زمینه شکواییه ایی را تنظیم وخدمت وزیر محترم ورزش وجوانان ارسال می نماییم وتا آخر قضیه پیگیر خواهیم بود

همچنین از سایت فرتاک ورزشی به دلیل پوشش آنلاین و اخبار تیم های حاضر در مسابقات لیگ دسته سوم کشور قدردانی و تشکر مینمایم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45owwo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فراهانی : تیمی در مسابقات شرکت نکند جریمه و محروم‌ می شود