تاریخ انتشار: 1395/07/01 13:35
اختصاصی/
کد خبر: 259986

درسی که مهابادی به طلایی منش داد!

رضا طلایی منش قبل از حضورش در پاس و زمانی که در الوند سرمربی بود همواره اصرار به بازی دادن پسرش در میانه میدان داشت.
درسی که مهابادی به طلایی منش داد!

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، در حالیکه خیلی ها اعتقاد داشتند پسر او برای فوتبال ساخته نشده و قامتش به درد رشته هایی نظیر بسکتبال می خورد، حس و علاقه به فوتبال سبب شد تا آرمین در همان رشته فوتبال فعالیت کند.

منتهی رضا پسرش را در میانه میدان به کار می گرفت و معتقد بود او با قدرت سرزنی و قامت بلند می تواند میدان داری کند.

فصل بعدی که آرمین شاگرد مهابادی در پاس شد، این مربی آرمین را یک پست جلوتر برد و مهاجم شد. مهابادی معتقد بود که طلایی منش با قامت بلند اگر بتواند سرزنی خود را تقویت کند، براحتی می تواند یک مهاجم گلزن شود. 

حتی بارها در تمرینات روی دیرک دوم دروازه ایستاد و سر زد و اتفاقا سرهایش به گل تبدیل شد.

با این حال نیم فصل دوم همان سال طلایی منش به شیرین فراز کرمانشاه پیوست و اتفاقا در پست حمله گل های حساسی برای تیمش به ثمر رساند که یکی از آن گل ها هم مقابل پاس بود که باعث شد پاس در رسیدن به لیگ برتر با چالش روبه رو شود و در نهایت این آرزو را برباد داد.

طلایی منش فصل بعد که پدرش دستیار مهابادی بود، به پاس آمد. در واقع نیم فصل اول سال قبل بود که طلایی منش بازهم شاگرد مهابادی و پدرش شد. با استعفای مهابادی و روی کار آمدن طلایی منش، رضا بازهم پسرش را در خط میانی قرار داد و در کنار اسحاق سبحانی میدان دار پاس شدند که البته نتیجه نداد!

روز گذشته رضا برای نخستین بار در فصل جاری پسرش را به عنوان ذخیره طلایی به خط حمله برد و ضربه سر این بازیکن بلند قامت باعث شد تا سه امتیاز بازی خانگی نصیب پاس شود.

در واقع مهابادی که همواره اعتقاد به مهاجم بودن آرمین داشت، درس بزرگی به رضا داد تا از این پس پسرش را به عنوان یک مهاجم بلندقامت که می تواند سرزنی کند، روانه میدان کند!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3noeao

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مجبوب مجاز: آماده ی دربی کرمان هستیم/ موفقیت تیم برایم ارزش بیشتری دارد
اختصاصی/