تاریخ انتشار: 1397/09/28 10:02
کد خبر: 117151

5 سرمربی از ترکش‌ اخراج‌های مسلسلی نجات یافتند!

سرمربیان حریفان قطری تیم‌های استقلال و پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ترکش‌های اخراج‌های مسلسلی لیگ ستارگان نجات یافتند.
 5 سرمربی از ترکش‌ اخراج‌های مسلسلی نجات یافتند!

و به نقل از روزنامه استاد الدوحه قطر، بر اساس تغییرهای مسلسلی سرمربیان هفت تیم لیگ ستارگان قطر به نظر می‌رسد استثناهایی نیز وجود دارند و 5 تیم از 12 تیم حاضر در این رقابت‌ها تصمیم گرفتند تا با کادرهای فنی خود همکاری‌شان را ادامه دهند.

مانوئل فریرا (السد)، نبیل معلول (الدحیل)، کریستین ژورکوف (الغرافه)، ژوزه موریسیا (الشحانیه) و سامی طرابلسی (السیلیه) 5 سرمربی هستند که از ترکش‌های اخراج‌های مسلسلی لیگ ستارگان قطر نجات یافتند.

تیم‌های السد و الدحیل در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا حریفان تیم‌های استقلال و پرسپولیس هستند و همچنین مدعیان قهرمانی لیگ ستارگان قطر محسوب می‌شوند. تیم الغرافه نیز که از مهدی طارمی، ملی‌پوش ایرانی بهره‌مند است با کریستین ژورکوف، سرمربی فرانسوی در فصل جاری این رقابت‌ها نتایج چندان خوبی کسب نکرد. تیم الشحانیه با هدایت ژوزه موریسیا توانسته خود را از منطقه خطر جدول رده‌بندی لیگ ستارگان دور کند. رامین رضاییان، دیگر ملی‌پوش ایرانی در این تیم بازی می‌کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48rmba

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اتفاقی تلخ در روز تولد مربی 65 ساله