تاریخ انتشار: 1397/09/28 12:01
کد خبر: 117134

کفاشیان به عنوان عضو هیات رئیسه باقی می ماند

علی کفاشیان دیروز با وجود اینکه از سمت خود در کمیته فوتسال استعفاء داد در تشکیلات فدراسیون فوتبال به عنوان عضو هیات رئیسه باقی می ماند.
کفاشیان به عنوان عضو هیات رئیسه باقی می ماند

بر اساس ابلاغ صورت گرفته از سوی معاونت حقوقی مجلس شورای اسلامی و هم چنین دیوان محاسبات کشور روسای هیات فوتبال استان ها از قانون بازنشسته ها معاف شدند چون در تحلیل شغل این ها آمده است روسای هیات فوتبال استان ها هیچ گونه قرارداد حقوقی ندارند و حق الزحمه ای دریافت نمی کنند و ساعات حضور آنها در هیات ها هفته ای دو سه بار و هر بار هم در حد یکی دو ساعت است. بنابراین سمتی که آنها عهده دار هستند شغل بحساب نمی آید، با توجه به اینکه پولی هم دریافت نمی کنند. حالا فدراسیون فوتبال در تلاش است از این تبصره برای معافیت بازنشسته های فدراسیون فوتبال که عضو هیات رئیسه هستند، استفاده کند.

پیش از علی کفاشیان، محمد رضا ساکت دبیر کل فدراسیون فوتبال که کار اجرایی در فدراسیون فوتبال می کرد از سمت خود استعفاء داد و بعد از استعفای علی کفاشیان حالا باید منتظر استعفای فریدون اصفهانیان هم بود. چون او هم در کمیته داوران کار اجرایی انجام می دهد.

فدراسیون فوتبال در توضیح عضویت در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برای معاونت حقوقی مجلس شورای اسلامی آورده است اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال همانند روسای هیات فوتبال استان ها هفته ای یک بار در فدراسیون فوتبال برای شرکت در جلسات جمع می شوند و هیچ گونه قرارداد حقوقی ندارند و حق الزحمه ای هم دریافت نمی کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j676z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دو ابهام بزرگ درباره آینده فوتسال بعد از استعفای کفاشیان!