تاریخ انتشار: 1397/09/29 13:32
کد خبر: 116984

طاهرخانی:تیم امید با بازى هاى تدارکاتى پیشرفت مى کند

بازیکن تیم فوتبال امید ایران گفت: با عبور از هر مسابقه تدارکاتی شرایط تیم امید بهتر از قبل می‌شود و بازیکنان شناخت مناسب‌تری از یکدیگر پیدا می‌کنند.
طاهرخانی:تیم امید با بازى هاى تدارکاتى پیشرفت مى کند

حمیدرضا طاهرخانی ملی پوش امید کشورمان در خصوص دیدار تدارکاتی برابر سوریه اظهار داشت: تیم ما بازیکنان با استعداد و با تجربه‌ای دارد که خیلی از آنها سابقه حضور در مسابقات بین المللی را دارند و خیلی‌های دیگر در لیگ برتر مهره‌های تاثیرگذاری هستند. اما انجام هر مسابقه تدارکاتی آن هم در رده ملی تجربه بزرگ و موثری برای بچه هاست و از سوی دیگر با شرکت در هر مسابقه پیشرفت می‌کنیم چون شناخت بچه‌ها از یکدیگر بیشتر می‌شود.

طاهرخانی اضافه کرد: ما قبل از هرچیز به هماهنگی مناسب نیاز داریم و البته تجربه کافی که هر دو با انجام بازی به دست می آید. خوشبختانه یک بازی خوب را مقابل سوریه پشت سر گذاشتیم که حریف قدرتمندی بود. این تیم خصوصا در نیمه اول به خوبی برابر ما مقاومت کرد.

وی افزود: بچه‌های ما انگیزه زیادی داشتند که در این بازی خانگی پیروز شوند چون علاوه بر کیفیت مناسب دوست داریم در تمام مسابقاتمان نتیجه مطلوبی هم بگیریم و اصطلاحا به بردن بازی ها عادت کنیم.

ملی پوش امید کشورمان بیان داشت: حالا به فکر دومین بازی برابر سوریه هستیم که باز هم علاوه بر عملکرد مناسب نتیجه خوبی به همراه داشته باشد.

طاهرخانی خاطرنشان ساخت: وضعیت مناسبی در اردو حاکم است. اینکه می توانیم مسابقات دوستانه خوبی در داخل و خارج از کشور انجام بدهیم نشان می‌دهد تیم ملی امید مورد حمایت قرار دارد و تلاش می شود تمامی خواسته‌ها و نیازهای این تیم فراهم شود. امیدواریم این روند ادامه داشته باشد و تا قبل از شروع مسابقات در فروردین ماه به همین شکل بازی های تدارکاتی مفیدی را برگزار کنیم و با آمادگی کامل وارد مسابقات انتخابی شویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l89w8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زمان آغاز لیگ برتر هجدهم فوتبال مشخص شد