تاریخ انتشار: 1397/09/29 22:33
کد خبر: 116920

وزیر ورزش: تمام حمایت های لازم از تیم ملی فوتبال صورت گرفته است

وزیر ورزش و جوانان گفت: تمام حمایت‌های لازم از تیم ملی فوتبال صورت گرفته و همه منابع مورد نیاز ارزی و ریالی آنها هم تأمین شده است.
وزیر ورزش: تمام حمایت های لازم از تیم ملی فوتبال صورت گرفته است

و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان گفت: بیش از سه هزار پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور وجود دارد که برنامه ریزی کردیم تا پایان سال پانصد پروژه را افتتاح و به بهره برداری برسانیم. در صددیم به مناسبت فجر چهلم انقلاب اسلامی تعداد بیشتری از پروژه های ورزشی را افتتاح کنیم و فجر با شکوهی را برگزار کنیم. تا پایان دولت هر ١٠ سالن ٦ هزارنفری که در کشور در حال احداث هستند افتتاح می شوند و به بهره برداری می رسند. قطعا آثار و نتایج افتتاح پروژه های ورزشی در سراسر کشور علاوه بر شور و شعف مردم و امکان میزبانی رویدادهای مختلف، در مسابقات بین المللی هم مشخص خواهد شد.

وی در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال اظهار داشت: از بیشتر از یکسال پیش که تیم ملی صعود مقتدرانه ای به جام جهانی داشت در یک برنامه ریزی مشخص و با هماهنگی فدراسیون فوتبال تیم ملی در جام جهانی با حمایتی خوب و در گروهی موسوم به گروه مرگ حضور پیدا کرد.

وزیر ورزش افزود: در این بین حمایت همه جانبه دولت، وزارت ورزش و جوانان و هماهنگی فدراسیون فوتبال که در کمپ های خوبی در ترکیه و روسیه حضور یافتند و ١٠ بازی تدارکاتی هم انجام دادند که نتیجه اش در جام جهانی هم مشخص شد و بهترین نتیجه ایران در تاریخ جام جهانی رقم خورد.

سلطانی فر ادامه داد: تیم ملی فوتبال کشورمان از بازیکنان خوب در همه پستها سود می برد و از کادر مربیگری خوبی برخوردار است. تمام حمایت های لازم صورت گرفته و همه منابع مورد نیاز ارزی و ریالی آنها هم تأمین شده است و امیدوارم در جام ملت ها به انتظار ٤٢ ساله ایران در قهرمانی این مسابقات پایان دهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wxmer

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سلطانی فر: امیدوارم در بازی های پاراآسیایی 2018 موفقیت های ورزش ایران استمرار یابد