تاریخ انتشار: 1397/09/30 21:26
کد خبر: 116806

تیم ملی فوتبال به کیش می‌رود

وزیر ورزش و جوانان گفت: در راستای آمادگی بیشتر تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در جام ملت‌های آسیا، اردوی ویژه ای پس از بازگشت از قطر برای آنان در کیش برگزار می‌شود.
تیم ملی فوتبال به کیش می‌رود

مسعود سلطانی‌فرد در حاشیه افتتاح سالن سرپوشیده این شهرستان اظهار داشت: در حال حاضر  تیم ملی فوتبال برای انجام تمرینات در کمپ قطر هستند، این کمپ نیز یکی از کمپ‌های خوب است و تا چند روز دیگر به ایران باز می‌گردند. تمام منابع مورد نیاز ارزی و ریالی برای تیم ملی فوتبال تامین شده تا بتوانند برای جام ملت‌های آسیا نتیجه خوب بگیرند.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: پس از بازگشت تیم از قطر، در کیش اردوی خاصی برگزار و تیم با توجه به همه امکاناتی که نیاز دارد و در اختیارش قرار گرفته با اقتدار می‌رود تا بعد از ۴۲ سال به طور مجدد قهرمانی جام ملت‌های آسیا را داشته باشیم.

 وی خاطرنشان کرد: تیم فوتبال ایران همان تیم جام جهانی است، در بیشتر پست‌ها حداقل دو بازیکن خیلی خوب داریم یا در خارج بازی می‌کنند، یا به عنوان بهترین‌ها از داخل هستند بنابراین به لحاظ بازیکن، بازیکنانی خوبی داریم.

سلطانی‌فر با بیان اینکه در حال حاضر تیم فوتبال ایران مشکلی ندارد، افزود: همه امکانات فراهم است، با بازیکنان و کادر مربیگری خوب به همراه فدراسیون مناسب و همچنین حمایت و پشتیبانی مردم و هواداران انتظار ما قهرمانی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bp98d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیگیری تمرینات تیم ملی فوتبال در ترکیه / تمرینات اختصاصی قدوس زیر نظر دیه‌گو