تاریخ انتشار: 1397/10/01 10:00
کد خبر: 116777

بازیکن ملوان با لباسی عجیب پا به توپ شد!

یکی از بازیکنان تیم بانوان ملوان با لباسی که شماره عجیبی داشت، برابر آذرخش تهران به میدان رفت.
بازیکن ملوان با لباسی عجیب پا به توپ شد!

در چارچوب دیدارهای هفته سوم لیگ فوتبال بانوان ایران، تیم ملوان انزلی که در دو هفته اخیر یک تساوی، یک شکست و تنها یک گل زده و دو گل خورده داشت، دیروز جمعه در ورزشگاه کارگران تهران مهمان تیم آذرخش بود که موفق شد به برد ارزشمندی برسد.

فوتبالیست‌های بانوان ملوان که پُر افتخارترین تیم لیگ زنان ایران محسوب می‌شوند، بعد از دوری دو ساله از این رقابت‌ها به علت مشکلات مالی، روز گذشته موفق شدند در سومین بازی فصل جدیدشان به نخستین پیروزی فصل دست پیدا کنند و با نتیجه ۸ بر صفر آذرخش را شکست دهند تا دوباره چهره مدعی به خود بگیرند.

اما در جریان دیدار روز گذشته ملوانان برابر آذرخش، اتفاقی افتاد که نشان از عدم رفع مشکلات انزلیچی‌ها داشت و نشان می‌داد مریم ایراندوست و شاگردان‌اش همچنان با کمترین امکانات به فوتبال بانوان بازگشته‌اند و در این رقابت‌ها برابر رقبای خود قرار می‌گیرند.

یکی از بازیکنان بانوان ملوان انزلی که قصد داشت به‌عنوان یار تعویضی مقابل آذرخش تهران به میدان برود، به دلیل عدم درج شماره پشت پیراهن‌اش، مجبور شد دست به اقدام عجیبی بزند تا بتواند شرایط بازی را پیدا کند.

تجهیزات لازم برای اجازه حضور این فوتبالیست زن ملوانی در زمین که شماره‌ای روی پیراهن‌اش نداشت، یک خودکار و البته یک هم‌تیمی بود؛ یکی از نیمکت‌نشینان ملوان با خودکار پشت پیراهن بازیکنی که قصد ورود به زمین داشت، شماره ۹۰ را با ظرافت خاصی درج کرد تا داوران اجازه حضورش در بازی را بدهند که در نهایت هم این اتفاق رخ داد و او با این لباس عجیب پا به توپ شد.

7

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ap8kk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ اخراج پیش بینی شده پورغلامی/قانون بوسمن مشکل اصلی قوی سپید انزلی
یادداشتی از علی مسعودی