تاریخ انتشار: 1397/10/01 11:28
کد خبر: 116766

ملی پوش ایرانی در میان هشت ستاره احتمالی جام ملت‌های آسیا

پایگاه خبری فاکس اسپورت، نام بازیکن تیم ملی فوتبال ایران را در میان هشت ستاره احتمالی که در جام ملت‌های آسیا خواهند درخشید قرار داد.
ملی پوش ایرانی در میان هشت ستاره احتمالی جام ملت‌های آسیا

با نزدیک شدن جام ملت‌های آسیا 2019 در امارات، پایگاه اینترنتی فاکس اسپورت به هشت تن از بازیکنان شاغل در لیگ برتر انگلیس که می‌توانند باعث موفقیت کشورهایشان در این تورنمنت شوند اشاره کرده که علیرضا جهانبخش هم یکی از آنهاست.

فاکس اسپورت آسیا درباره ستاره ایرانی تیم برایتون انگلیس می‌نویسد: جهانبخش بعد از سه فصل حضور در تیم آزد آلکمار که فصل آخر آن برایش استثنایی و با تبدیل شدن به آقای گل لیگ هلند با 21 گل زده همراه بود، راهی انگلیس شد. جهانبخش در حال وفق دادن خودش به سرعت و سبک بازی‌های فیزیکی لیگ برتر انگلیس است اما او تا الان هم 10 بازی برای باشگاهش انجام داده که 4 بار آن در ترکیب اصلی بوده است.

فاکس اسپورت ادامه می‌دهد: کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران امیدوار است که مهاجمش درس‌هایی که از حضور در جمع بازیکنان بزرگ آموخته را به نفع تیم ملی کشورش در جام ملت‌های آسیا به اجرا درآورد. این بازیکن 25 ساله هنوز در رده ملی در رده سنی بزرگسالان چیزی نبرده و امیدوار است که در امارات، طلسم ناکامی‌هایش بشکند.

متیو رایان هم تیمی استرالیایی جهانبخش (دروازه‌بان برایتون)، آرون موی هافبک استرلیایی هادرزفیلد، یوشینوری موتو مهاجم ژاپنی نیوکاسل، مایا یوشیدا مدافع ژاپنی ساوتهمپتون، کی سونگ یئونگ هافبک کره‌ای نیوکاسل، سون هیئونگ مین بال کره‌ای تاتنهام و نیل اتریج دروازه‌بان فیلیپینی کاردیف 7 بازیکن لیگ برتر دیگری هستند که در فهرست ستاره‌های احتمالی جام ملت‌های آسیا از نگاه فاکس اسپورت قرار گرفته‌اند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rgwkz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درخشش حریف آسیایی استقلال