تاریخ انتشار: 1397/10/02 14:30
کد خبر: 116609

قطعی شد؛ ستاره السد به لیگ انگلیس میرود

رسانه های دوحه با اعلام این که گلزن الجزایری تنها یک گام با کوچ به فوتبال جزیره فاصله دارد از توافق نهایی این بازیکن با باشگاه لسترسیتی خبر دادند.
قطعی شد؛ ستاره السد به لیگ انگلیس میرود

بغداد بونجاح مهاجم 27 ساله الجزایری بعد از فصل رویایی که با السد در لیگ ستارگان همین طور لیگ قهرمانان آسیا داشت تنها یک گام با کوچ به فوتبال جزیره و برتن کردن پیراهن باشگاه لسترسیتی فاصله دارد.

شکارچی صحرا(لقب الجزایری ها به بغداد) با 52 گل زده در سال 2018 با پیراهن السد و تیم ملی الجزایر در حال حاضر جدی ترین کاندیدای کسب کفش طلای جهان قلمداد می شود. این بازیکن که از سال 2015 راهی فوتبال قطر شد در 50 بازی 69 بار برای السد گلزنی کرد تا آمار ویرانگری از خود به عنوان بهترین مهاجم تاریخ باشگاه به ثبت برساند.

استاد الدوحه قطر دقایقی قبل در خبری فوری از توافق نهایی باشگاه السد و لسترسیتی برای فروش مهاجم الجزایری خبر داد و نوشت بونجاج تنها یک گام با حضور در پریمیرلیگ و برتن کردن پیراهن روباه ها در انگلیس فاصله دارد. لسترسیتی که تا فصل قبل با درخشش ریاض ماحرز هم تیمی بونجاح در الجزایر روزهای طلایی را تجربه کرد حالا در صدد بهره بردن از این گلزن قهار در ترکیب تیم خود است.

پیش از این رسانه های دوحه از برچسب 7 تا 10 میلیون یورویی باشگاه السد روی مهاجم گلزن و الجزایری خبر داده بودند که باید منتظر ماند و دید این انتقال در نهایت با چه رقمی و برای چند سال عملی خواهد شد. مسلما جدایی بونجاح آن هم در این مقطع از فصل می تواند برای السد و اوسالدو فریرا خبر شوکه کننده ای باشد به خصوص که آنها باید خود را برای رویارویی با پرسپولیس ایران در لیگ قهرمانان آماده کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gpgg5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکن تاتنهام انگلیس گران ترین بازیکن زیر 21 سال جهان شد