تاریخ انتشار: 1397/10/02 19:48
کد خبر: 116576

شجاعی: قول دادیم دیگر گله و شکایت نکنیم!

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران، گفت: تیم ملی برای ایران است. این تیم برای من یا کارلوس کی‌روش نیست. این تیم یک مملکت است که چشم امید میلیون‌ها نفر به آن است.
شجاعی: قول دادیم دیگر گله و شکایت نکنیم!

مسعود شجاعی بعد از تمرین تیم ملی در جمع خبرنگاران، گفت: الان همه چیز خوب است. دوستان خبرنگار لطف کردند تشریف آوردند. امکاناتی که صحبت می‌کنیم این است. ما با آن کشور، ثروت و پتانسیلی که داریم امکانات‌مان این است و کشوری با یک میلیون جمعیت این زمین و امکانات را دارد.

وی افزود: زمین چمن قطر را می‌بینید. تیم‌هایی مثل بایرن مونیخ و رئال مادرید اینجا اردو برگزار می‌کنند. علاوه برا اینکه خود قطری‌ها از این مجموعه‌ها استفاده می‌کنند تیم‌های بزرگ دنیا هم اینجا می‌آیند. وضعیت هتل را هم که دیدید.

شجاعی در ادامه خاطرنشان کرد: در مورد تیم ملی هم همه چیز خوب است. قول دادیم دیگر گله و شکایت نکنیم و تمرکزمان روی کارمان باشد. حرف زدن دیگر فایده ندارد چرا که حرفمان به جایی نرسید. از روزی که آمدیم از صبح و عصر تمرین می‌کنیم. فکر می‌کنم امروز آخرین روزی بود که می‌توانستیم فشار بیاوریم و هر چه نزدیک به بازی شویم دیگر نمی‌توانیم این شرایط را داشته باشیم. طبق صحبت‌های مربیان و اهدافشان این برنامه را داریم. بهترین شرایط ممکن را داریم. تعدادی از بازیکنان به دلیل شرایط باشگاهی که داشتند نیامدند. سخت کار می‌کنیم و همه چیز آماده است تا کارمان را با انرژی و قدرت آغاز کنیم و انرژی خوبی به مردم کشورمان بدهیم.

وی در مورد اینکه اغلب کارشناسان به صحبت کارلوس کی‌روش در مورد احتمال قرار گرفتن تیم ملی در جمع چهار تیم انتقاد و گفتند او را به ایران نیاوردیم که فقط در جمع چهار تیم قرار بگیریم، اظهار داشت:  قبلا هم گفتم الان زمان اختلاف نظر نیست و نباید جوابیه بدهیم و کارهای گذشته را انجام دهیم. قبلا هم گفتم با وجود اختلاف نظر و دیدگاه باید یکدل شویم. قبلا هم از پیشکسوتان، مربیان، هواداران و اصحاب رسانه درخواست کردم همه همدل شویم. یک ماه دندان روی جگر بگذاریم و همدیگر را تحمل کنیم.

شجاعی عنوان کرد: تیم ملی برای ایران است. این تیم برای من یا کارلوس کی‌روش نیست. این تیم یک مملکت است که چشم امید میلیون‌ها نفر به آن است. مطمئن هستم هر چه به بازی‌ها نزدیکتر شویم این شور و شوق و هیجان بیشتر می‌شود. وقت اختلاف نظر و جواب دادن به همدیگر نیست. الان وقت این نیست که بگویم نظر فلانی درست است و نظر فلانی درست نیست.

شجاعی در مورد اینکه با حضور در جام ملت‌های پیش رو او صاحب رکورد 4 دوره حضور در جام ملت‌ها می‌شود، گفت: اگر بگویم به این مسئله فکر نکردم دروغ گفتم. اگر هم حرف بزنم شاید بگویند هیچ حسی ندارد! در حقیقت باید بگویم نگاه شخصی به این مسئله ندارم. افتخار بزرگی است  که بار دیگر می‌توانم پیراهن تیم ملی را در این جام به تن کنم. همه امید و هم و غم من کسب موفقیت بعد از سال‌ها در این جام است. به این موضوع ایمان دارم و دور از دسترس نیست. خیلی به این فکر نکردم که این چهارمین حضور من است. حتی در جام جهانی که بزرگترین رویداد ورزشی بعد از المپیک است هم به این فکر نمی‌کردم که رکورد بزنم. صرف حضور در یک تورنمنت رکورد خیلی هیجان انگیزی نیست. اینکه بتوانید موفقیت بدست بیاورید و برای کشورتان کسب افتخار و مردم را شاد کنید ارزش بسیار زیادی دارد. خیلی از بازیکنان بودند که یک بار در این جام حاضر بودند اما قهرمان شدند. امیدوار هستم این اتفاق بیفتد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39o8do

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برگزاری مراسم شب یلدا در اردوی تیم ملی فوتبال + عکس