تاریخ انتشار: 1397/10/04 11:23
کد خبر: 116393

علیپور و حسینی با شرایط خاکستری روبرو هستند!

علی علیپور و سیدحسین حسینی در بازی با فلسطین برای دقایقی فرصت بازی پیدا کردند و تلاش خود برای جلب توجه کادرفنی تیم ملی را انجام دادند.
علیپور و حسینی با شرایط خاکستری روبرو هستند!

تیم ملی ایران در مقابل فلسطین دیدار تدارکاتی خوبی را برگزار کرد. در ادامه نیز احتمالا دو بازی دوستانه پیش روی شاگردان کی روش خواهد بود و سرمربی تیم ملی فرصت این را دارد که با رعایت تمام جوانب 23 بازیکن را برای جام ملت های آسیا انتخاب کند.

در میان نفرات حاضر در اردو، چند بازیکن با شرایط خاکستری روبرو هستند که از جمله آن ها می توان به سیدحسین حسینی در خط دروازه و علی علیپور در خط حمله اشاره کرد. این دو باتوجه به درخشش در تیم های باشگاهی شان و همچنین پوشیدن پیراهن تیم های پرسپولیس و استقلال، در کانون توجهات هستند و فوتبال دوستان ایرانی می خواهند هرچه زودتر تکلیف این دو برای جام ملت ها را بدانند.

در پست دروازه بانی حسینی باید با عابدزاده و نیازمند برای حضور در لیست نهایی رقابت کند. عابدزاده البته پس از بیرانوند شانس دوم حضور در درون دروازه است و به نوعی می توان پیام نیازمند را جدی ترین رقیب سیدحسین برای حضور در امارات قلمداد کرد. نیازمند که این فصل در سپاهان عملکرد قابل توجهی داشته، برخلاف حسینی گلر شماره یک تیمش می باشد و از این رو شانس خوبی برای حضور در جام ملت ها دارد اما نباید از این غافل شد که گلر تیم استقلال نیز در این مدت پای ثابت اردوی تیم ملی بوده و شاید تصمیم کی روش برعکس جام جهانی، استفاده از سیدحسین حسینی در لیست نهایی باشد.

سید حسین حسینی

علی علیپور نیز شرایطی تقریبا مشابه با حسینی را دارد. مدافع عنوان آقای گلی لیگ و سومین گلزن برتر لیگ هجدهم، در ترکیب تیم پرسپولیس درخشش خوبی داشته اما مسئله اصلی این است که علیپور در مقطع فعلی با رقبای آماده ای روبرو است که هر کدام شایستگی بازی در ترکیب اصلی را دارند. سردار آزمون مهاجم تیم روبین کازان، کریم انصاری فرد بازیکن ناتینگهام فارست و کاوه رضایی ستاره تیم کلوب بروژ رقبای علیپور هستند که عرصه را برای مهاجم تلاشگر پرسپولیس تنگ کرده اند.

با این حال کی روش در بازی با فلسطین 30 دقیقه به علیپور فرصت داد و از دقیقه 74 نیز حسینی را به زمین فرستاد تا ستاره های سرخابی را تست کند و اجازه تلاش برای حضور در لیست نهایی را به آن ها بدهد. سرمربی تیم ملی قطعا باید 3 دروازه بان را به جام ملت ها ببرد و جای چانه زنی زیادی نیست اما در پست خط حمله باید دید انتخاب کی روش حضور 3 مهاجم نوک خواهد بود یا 4 تا. اگر او دومی را برگزیند، باتوجه به مصدومیت کاوه رضایی، علیپور شانس بسیار زیادی خواهد داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xgmqw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گشت و گذار شاگردان کی روش در دوحه