تاریخ انتشار: 1397/10/05 12:08
کد خبر: 116265

این کار کی روش برای استقلال دردسرساز می شود!

کارلوس کی‌روش دو بازیکن تیم فوتبال استقلال را از لیست 23 نفره تیم ملی کنار گذاشت.
این کار کی روش برای استقلال دردسرساز می شود!

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی در تصمیم خود برای اعلام لیست 23 نفره تیم ملی نام حسین حسینی و علی کریمی را در جمع بازیکنان نهایی قرار نداد  تا دو بازیکن مهم استقلال بعد از اینکه جام جهانی 2018 را از دست دادند، جام ملت ها را نیز از دست بدهند.

 

تکرار حذف حسینی برای استقلال گران تمام می شود؟

با تصمیم سرمربی تیم ملی برای اعلام لیست 23 نفره ایران، حسین حسینی که پیش از این جام جهانی 2018 روسیه را از دست داده بود، نتوانست در لیست نهایی تیم ملی قرار بگیرد تا به این ترتیب این دروازه بان 27 ساله دومین تورنمنت معتبر فوتبال ملی را نیز از دست بدهد.

دروازبان استقلالی ها که سال گذشته عملکرد درخشانی داشت، در فصل جاری در 4 مسابقه به میدان رفت و تنها یک کلین شیت داشت تا حتی با وجود کنار رفتن مظاهری دروازه بان سوم ایران در روسیه، باز هم نتواند به لیست نهایی راه پیدا کند و پیام نیازمند به همراه بیرانوند و عابدزاده به جام ملت ها برود.

تصمیم کارلوس کی روش مطمئنا در بازگشت حسینی به تهران می تواند یکی از حاشیه های مهم فوتبال ایران را رقم بزند و باید منتظر واکنش سید حسین حسینی به این تصمیم سرمربی تیم ملی ایران باشیم؛ تصمیمی که می تواند حتی راه حسینی و استقلال را از هم جدا کند.

 

مصدومیت یا ترافیک؛ کریمی کنار رفت

دیگر استقلالی خط خورده از تیم ملی، علی کریمی بود. کریمی در استقلال نمایش های بسیار خوبی داشت و توانست تاثیر گذارترین بازیکن آبی پوشان در نیم فصل باشد اما با این وجود کارلوس کی روش نام او را در فهرست نهایی قرار نداد.

این تصمیم در شرایطی اتخاذ شد که کریمی قبل از جام جهانی از مهره های فیکس تیم ملی بود اما مصدومیت باعث شد تا او شانس حضور در جام جهانی را از دست بدهد و این بار نیز با وجود مصدومیت سعید عزت اللهی، سرمربی تیم ملی تصمیم گرفت تا نام این بازیکن را در فهرست نهایی قرار ندهد.

این دو تصمیم کارلوس کی روش مطمئنا برای وینفرد شفر و استقلالی ها دردسر ساز خواهد بود. هر چند حضور این دو بازیکن در تمرینات نیم فصل استقلالی ها به سود این تیم است اما شرایط روحی و افت احتمالی این دو بازیکن می تواند برای شفر در نیم فصل دوم گران تمام شود و حتی باعث ایجاد حاشیه هایی در نیم فصل لیگ برتر خواهد شد.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qqpmp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خط خوردن علیپور و حسینی از لیست نهایی کی روش؛شایعه یا واقعیت؟!