تاریخ انتشار: 1397/10/06 09:59
کد خبر: 116173

خوشحالی بخاطر خط خوردن قلی زاده از لیست کی روش

رسانه بلژیکی از مصدومیت علی قلی زاده و غیبت او در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ ابراز خوشحالی کرد.
خوشحالی بخاطر خط خوردن قلی زاده از لیست کی روش

فهرست ۲۳ نفره تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ دیروز (چهارشنبه) اعلام شد و بازیکنانی همچون سعید عزت اللهی، علی کریمی، سید حسین حسینی، محمدرضا خانزاده، علی علیپور و علی قلی زاده از جمع ۲۳ بازیکن نهایی خط خوردند و علیرضا بیرانوند، امیرعابدزاده، پیام نیازمند، وریا غفوری، رامین رضاییان، میلاد محمدی، احسان حاج صفی، مرتضی پورعلی گنجی، سید مجید حسینی، محمدحسین کنعانی زادگان، روزبه چشمی، پژمان منتظری، امید ابراهیمی، وحید امیری، اشکان دژاگه، مسعود شجاعی، مهدی ترابی، علیرضا جهانبخش، احمدنوراللهی، مهدی طارمی، سردار آزمون، کریم انصاری فرد و سامان قدوس عازم امارات شدند.

البته قلی زاده در فهرست آماده باش کی روش است و تا تاریخ معین شده ای اگر بازیکنی مصدوم شود، او به جمع ۲۳ بازیکن اصلی اضافه خواهد شد.

فوتبالیست ۲۲ ساله باشگاه شارلوا که سابقه بازی در سایپا را هم دارد از بازیکنان مورد علاقه کی روش محسوب می شود و نزد هواداران و کادرفنی تیم بلژیکی هم بازیکن خوبی شناخته می شود و خبر خط خوردن او از تیم ملی برای حضور در آسیا سبب شده تا هواداران و رسانه بلژیکی خوشحال شوند.

سایت DH بلژیک در این باره نوشت: خبر خوش برای شارلوا، هافبک تیم ملی فوتبال ایران برای جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ انتخاب نشد. مصدومیت مچ پای قلی زاده مقابل اندرلخت سبب شد تا او برای حضور در جام ملت های آسیا برای تیم ملی فوتبال ایران انتخاب نشود. این خبر خوشی برای شارلوا است تا او بتواند به تمرینات و ... بازگردد و بتواند کارهای ریکاوری و بدنسازی را انجام دهد.

قرار است اگر قلی زاده به امارات نرفت، همراه با شارلوا ۵ تا ۱۲ ژانویه همراه با تیم به اسپانیا برود. درحال حاضرر شارلوا با کسب ۳۰ امتیاز از ۲۰ بازی در رده هشتم جدول لیگ بلژیک قرار دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36k9az

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وضعیت نامعلوم قلی‌زاده؛ابهامی بزرگ که با انتشار لیست از بین می‌رود!