تاریخ انتشار: 1397/10/06 15:15
کد خبر: 116136

نشات اکرم: سرمربی عراق در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ قربانی خواهد شد

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال عراق معتقد است سرمربی اسلوونیایی این تیم در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ قربانی خواهد شد.
 نشات اکرم: سرمربی عراق در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ قربانی خواهد شد

و به نقل از سایت بغداد پست، نشاط اکرم می‌گوید: تیم ملی فوتبال عراق در جام ملت‌های آسیا در امارات کار بسیار سختی پیش‌‌رو دارد سرچکو کاتانتس (سرمربی) شاید قربانی شود.

این بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال عراق خاطرنشان کرد: عراق با عنوان چهارمی دوره گذشته جام ملت‌های آسیا 2015 در استرالیا راهی امارات می‌شود که دارای عنوان قهرمانی نیز است. همین مسئله کافی است تا فشار بسیار زیادی روی بازیکنان تیم ملی فوتبال عراق باشد.

نشاط اکرم ادامه داد: سرچکو کاتانتس همانند سرمربیان بومی پیشین تیم ملی فوتبال عراق شاید در جام ملت‌های آسیا قربانی شود زیرا او با ضعف‌های لیگ فوتبال عراق و نبود برنامه‌ریزی‌ها مواجه شده است. نکته‌های که فوتبال عراق به شدت از آن رنج می‌برد. این شرایط مربوط به حالا نیست و از گذشته نیز وجود داشته و همچنان ادامه دارد.

هوار ملامحمد، دیگر بازیکن تیم ملی فوتبال عراق نیز گفت: نسل جدید بازیکنان عراق دارای انرژی و توانمندی‌های است که می‌تواند باعث نمایش امیدوارکننده در جام ملت‌های آسیا شود. در صورت برطرف‌ شدن اشتباهات عراق می‌تواند بهترین جایگاه را در این رقابت‌ها به دست آورد.

تیم ملی فوتبال عراق در گروه D جام ملت‌های آسیا در کنار تیم‌های ملی ایران، یمن و ویتنام قرار دارد. این رقابت‌ها از 15 دی با شرکت 24 تیم در 4 شهر امارات شامل ابوظبی، دبی، العین و الشارجه آغاز خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l8jx7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عنوان بهترین هافبک تاریخ جام ملت‌های آسیا به علی کریمی رسید