تاریخ انتشار: 1397/10/08 12:16
کد خبر: 115958

هواداران ارنستو والورده را می خواهند!

نشریه موندو دپورتیوو در نظرسنجی که در بین هواداران بارسلونا انجام داده، به این نتیجه رسیده که 80 درصد هواداران بارسا خواهان تمدید قرارداد با ارنستو والورده هستند.
هواداران ارنستو والورده را می خواهند!

تیم والورده پس از انجام 17 بازی در این فصل لالیگا صدرنشین است و در گروهی دشوار در چمپیونزلیگ، با اقتدار صدرنشین بود و در مرحله بعدی باید به مصاف المپیک لیون برود. در جام حذفی، پس از شکست دادن لئونسا، آنها در ژانویه مقابل لوانته قرار خواهند گرفت. تمام این ها البته پس از قهرمانی آنها در سوپرکاپ اسپانیا به دست آمده است.

 

در نظر سنجی که موندو دپورتیوو برگزار کرده و امروز جزئیات آن را منتشر خواهد کرد، در رابطه با حال حاضر و آینده والورده سوال شده است. والورده خریدهای زیادی انجام داده و حتی صحبت از بازگشت نیمار به بارسلونا نیز مطرح است. شرایط، شرایط بازیکنان بومی بارسا، عملکرد هیئت مدیره باشگاه و عملکرد چوزپ ماریا بارتومئو نیز در موضوع ادامه حضور والورده موثر بوده است.

 

 

 

 

در حقیقت، اکثریت هواداران بارسلونا از عملکرد والورده به عنوان سرمربی باشگاه راضی هستند و تقریبا 80 درصد هواداران امیدوارند که قرارداد او با باشگاه تمدید شود. سرمربی اسپانیایی تا سال 2020 قرارداد دارد که هر دو طرف می‌توانند یک سال از آن کم کنند. در حقیقت، اگر یکی از دو طرف در سال 2019 تصمیم بگیرد قرارداد را بهم بزند، پرداختی چندان زیادی به طرف مقابل نخواهد داشت.

 

بارتومئو با ایجنت والورده وارد مذاکره شده و تمایل خود را برای ادامه همکاری نشان داده است. سرمربی اما ترجیح می‌دهد برای تصمیم گیری بیشتر فکر کند. عملکرد ارنستو والورده واکنش بسیار مثبت هواداران بارسا را در شبکه های اجتماعی به همراه داشته است. در حقیقت هواداران بارسلونا از 1 تا 10 به تمایلشان به ماندن والورده رای داده اند که نمره میانگین 7.4 به ثبت رسیده است.

 

 

 

 

34 درصد از رای دهندگان، نمره 8 را در نظر گرفته اند. 26.33 درصد نیز نمره 7 را ارائه کرده اند که بدین ترتیب، 60.33 درصد از هواداران، نمره 7 یا 8 به والورده داده اند که درصد بسیار بالایی است. 18.33 درصد از هواداران نیز نمره 9 و 10 به والورده داده اند و تنها حدود 21 درصد از هواداران بارسا نمره ای کمتر از 7 برای سرمربی خود در نظر گرفته اند.

 

شکست نابهنگام و عجیب بارسا در مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ سال گذشته مقابل رم، تنها نقطه سیاه کارنامه والورده در یک سال اخیر است.

 

اما دیگر بخش جالب نظرسنجی، جایی است که درباره مربیان دیگر سوال شده است. در حقیقت، این سوال مطرح شده که اگر ارنستو والورده سرمربی بارسا نبود، ترجیح می‌دادند چه کسی مربی باشد و 35.33 درصد پاسخ "نمی‌دانم" را به این سوال ارائه کرده اند. در حقیقت برخی به هیچ عنوان جانشین مناسبی برای او پیدا نمی‌کنند.

 

در بین مربیانی که موفق به کسب رای شده اند، پپ گواردیولا با 19.33 درصد در صدر است و ژاوی هرناندس با فاصله کمی او را تعقیب می‌کند، هر چند ژاوی هنوز مربی گری را آغاز نکرده است. کومان نیز با 7 درصد در این فهرست قرار گرفته و یوردی کرویف، پسر یوهان کرویف با 2 درصد در انتهای فهرست است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j6jwz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعتراض هواداران بارسا به ارنستو والورده