تاریخ انتشار: 1397/10/08 20:26
کد خبر: 115897

رقیب ایران جوان ترین تیم جام ملت های آسیا

دومین رقیب ایران در مرحله گروهی جام ملت های آسیا از سوی مسئولان برگزاری رقابت ها به عنوان جوان ترین تیم معرفی شد.
رقیب ایران جوان ترین تیم جام ملت های آسیا

بعد از این که تمام تیم های حاضر در جام ملت های آسیا فهرست نهایی و 23 نفره خود برای حضور در هفدهمین دوره این رقابت ها در امارات 2019 را ارسال کردند، کمیته برگزاری بازی ها در ای اف سی میانگین سنی تیم ها را منتشر کرد که در اتفاقی جالب دومین رقیب ایران در مرحله گروهی به عنوان جوان ترین تیم جام ملت های 2019 انتخاب و معرفی شد.

بنا به اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم ملی ویتنام با میانگین سنی زیر 24 سال به عنوان جوان ترین تیم انتخاب و معرفی شد. پارک هیونگ سون سرمربی کره ای این تیم با تمرکز روی بازیکنان زیر 23 سال بیشتر نفرات خود در فهرست نهایی را به بازیکنانی اختصاص داد که در بازی های آسیایی جاکارتا 2018 به مدال نقره رسیده بودند.

جالب این که در فهرست تیم ملی ویتنام تنها یک بازیکن بالای 28 سال وجود دارد و هیچ بازیکنی هنوز به 30 سال نرسیده است. رسانه های این کشور با اشاره به این که جوانی ویتنام می تواند یک برگ برنده باشد از این میانگین به عنوان نقطه ضعف بزرگ تیم در مقابله با مدعیانی همچون ایران و عراق نام بردند.

تیم ملی ویتنام در اولین بازی به مصاف عراق می رود و در دومین بازی مرحله گروهی مقابل ایران صف آرایی خواهد کرد که این بازی روز 21 دی ماه در ابوظبی خواهد بود. دو قرعه دشوار که می تواند سرنوشت ویتنام را در این گروه دشوار مشخص کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36k9je

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بررسی وضعیت تیم ملی ایران و کی روش توسط رویترز