تاریخ انتشار: 1397/10/09 12:33
کد خبر: 115829

خبرهای جدید از دوحه/مسابقه سومی در کار نیست!

تیم ملی بعد از برگزاری بازی با تیم قطر در دوحه تنها تمرین خواهد کرد و روز چهاردهم دی برای سفر به کیش و سپس ابوظبی برنامه ریزی خواهد کرد.
خبرهای جدید از دوحه/مسابقه سومی در کار نیست!

البته از ابتدا قرار بود تیم ملی در دوحه سه بازی دوستانه با تیم های فلسطین، لبنان و قطر برگزار کند که بازی با لبنان نهایی نشد و تیم تایلند هم پیشنهاد کارلوس کی روش برای برگزاری بازی دوستانه را رد کرد. با این حال مهدی تاج در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد ایران سه بازی دوستانه در دوحه انجام خواهد داد و بعد از این حرف ها رسانه ها پیش بینی کردند احتمالا حریف سوم تیم ایران در دوحه یک تیم محلی خواهد بود. اما بر اساس خبرهای رسیده از دوحه مسابقه سومی برای تیم ملی در کار نیست و تیم ملی بعد از دیدار با قطر تنها تمرین خواهد کرد تا در نهایت راهی ابوظبی شود.

تیم ملی مصاف دوستانه با فلسطین را با نتیجه یک بر یک پشت سر گذاشت و در دومین دیدار هم 10 دی در برابر میزبان جام جهانی 2022 صف آرایی خواهد کرد که بر اساس اخبار رسانه ها تیم قطر با همه توان دراین بازی به میدان خواهد آمد. اما کارلوس کی روش بر اساس شناختی که از او بدست آوردیم ترکیب و شیوه اصلی بازی اش را در این بازی رو نخواهد کرد تا برخی از نکات تاکتیکی تیم ملی برای حریفان ناشناخته بماند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aplxv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سامان قدوس به جمع شاگردان کی روش پیوست