تاریخ انتشار: 1397/10/10 14:12
کد خبر: 115675

کی روش: بعضی ها تلاش می کنند آرزوهایمان را به خطر بیندازند

سرمربی تیم ملی کشورمان در مصاحبه با سایت AFC گفت:در چنین مسابقاتی اگر در بازی اولمان مقابل یمن پیروزی نشویم فردایی وجود ندارد.
کی روش: بعضی ها تلاش می کنند آرزوهایمان را به خطر بیندازند

کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ایران در مصاحبه با سایت AFC گفت:اولین بازی ما در جام ملت های آسیا با یمن است و هیچ تیم کوچکی وجود ندارد.همه در اولین دیدارشان به دنبال بهترین نتیجه و آرزوهایشان هستند.در چنین رقابت هایی بازی اول بسیار سخت است چون همه چیز به تیم پیروز می رسد و برای تیم بازنده تقریبا چیزی نمی رسد.

وی افزود: من در مسابقات مختلفی به همراه ایران نتیجه گرفتم و در 17 سال گذشته هیچ بازی رسمی میان ایران و یمن صورت نگرفته است. بازی با یمن سخت خواهد بود و ما به دنبال پیروزی در این بازی هستیم. وقتی بازی با یمن آغاز شود ما نیاز داریم تا ناامیدی های را درباره تیم کنار بگذاریم و به بازی تمرکز کنیم. مهمترین چیز 11 بازیکنی است که بازی را مقابل یمن آغاز می کنند.این امر به کادر فنی تیم مربوط می شود. نمی توانیم با تفکر به چیزهای دیگر جام ملت ها را آغاز کنیم. ما باید 90 دقیقه بازی کنیم و 90 دقیقه برای شادی و افتخار ایران مبارزه کنیم.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: تیم ملی ایران به خاطر نظم و انضباط مشهور است و قابل ستایش شده است. اما بزرگترین اشتباه این است که اگر تیم لحظات خوبی را داشته است و برخی فکر می کنند که این عملکرد کافی است و نیاز به انجام چیز دیگر و تلاش بیشتر نیست. آنها تصورات اشتباهی در ذهنشان دارند چون فکر می کنند که رقبای دیگر در خانه نشسته اند. اما این تفکر کاملا اشتباه است چون قطر، امارات و عربستان در تلاش مستمر و جدی هستند. آنها وقتی پیشرفت ایران را می بینند تلاششان را دوچندان می کنند تا این عقب افتادگی را جبران کنند. فلسطین و ویتنام و تمام این تیم ها در تلاش هستند. مردم فکر می کنند که دیدار با این تیم ها آسان است اما ویتنام در چند سال گذشته پیشرفت چشم گیری را داشته است. آنها در شرایط خوبی قرار دارند و به تازگی قهرمان یک تورنمنت معتبر در جنوب شرق آسیا شدند.

مرد پرتغالی عنوان کرد: ما نمی توانیم مسیری را پیگیری کنیم که برخی از مردم فکر می کنند این مسیر آسانی است و بالعکس. چون اشخاصی که دوست دارند همه چیز را آسان ببینند تلاش می کنند آرزوهایمان را به خطر بیندازند. ما متواضع هستیم و به تمام رقبایمان احترام می گذاریم و تمام تلاش خود را می کنیم.

کی روش در پایان گفت: در چنین مسابقاتی اگر در بازی اولمان مقابل یمن پیروزی نشویم فردایی وجود ندارد. هیچ چیز جز بازی برای ما اهمیت ندارد. وقتی بازی یمن را برنده شویم به بازی ویتنام فکر می کنیم و بعد از آن به بازی عراق. می خواهیم این نوع از غریزه را در تیم تقویت کنیم تا تمام انرژیمان را در 90 دقیقه جلوی یمن منفجر شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48rrkk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چرا این جام ملت‌ها، متفاوت‌ترین تورنمنت کارلوس کی‌روش است؟