تاریخ انتشار: 1397/10/12 15:16
کد خبر: 115407

فغانی: قضاوت فینال جام ملت ها را به ما نمیدهند

داور بین المللی فوتبال ایران اعلام کرد که در دیدار فینال جام ملت های آسیا قضاوت نخواهد کرد.
فغانی: قضاوت فینال جام ملت ها را به ما  نمیدهند

علیرضا فغانی در گفت وگو با روزنامه فرهیختگان درباره شرایط خودش قبل از شروع رقابت های جام ملت های آسیا بیان کرد: روز یکشنبه بود که به همراه آقایان سخندان و منصوری به امارات آمدیم تا در کلاس توجیهی و آماده‌سازی برای آغاز مسابقات شرکت کنیم. این کلاس‌ها به مدت 6 روز به طول خواهد انجامید.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات از داوران پشت دروازه استفاده خواهد شد و همچنین در مراحل حذفی شاهد حضور VAR خواهیم بود. تیم ما هم از آمادگی خوبی برخوردار است و امیدوارم بتوانیم با قضاوت‌های خود باعث خوشحالی مردم ایران شویم.

داور 40 ساله فوتبال کشورمان درباره احتمال قضاوت تیم داوری ایران در فینال درصورت صعود نکردن تیم‌ملی گفت: چه تیم‌ملی به فینال صعود کند و چه این اتفاق رخ ندهد ما فینال را قضاوت نخواهیم کرد. چهار سال قبل مسابقه فینال را بین دو تیم کره و استرالیا قضاوت کردیم و معمولا AFC به این‌گونه عمل می‌کند که مسابقات فینال، نصیب داوران جوان می‌شود تا بتوانند خود را برای جام‌جهانی کاندیدا کنند و همچنین پتانسیل خود را نشان دهند. به همین دلیل شانس حضور تیم داوری ایران در فینال بسیار کم است.

فغانی در پایان افزود: مانند تمام مردم ایران آرزو می‌کنیم تیم‌ملی فوتبال کشورمان به فینال راه پیدا کند و درنهایت قهرمان شود. درکنار آن ما هم تلاش می‌کنیم عملکرد خوبی داشته باشیم تا در جام‌جهانی بعدی جزو داوران حاضر از طرف قاره آسیا باشیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dzzzm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترین های جام ملت ها؛ ایران قدبلندترین، ویتنام جوانترین