تاریخ انتشار: 1397/10/13 14:11
کد خبر: 115294

اعتراض سرمربیان تیم های حاضر در جام ملت ها به میزبانی اماراتی ها

شرایط هتل محل اقامت تیم ملی فوتبال ایران در ابوظبی امارات صدای اعتراض سرمربیان تیم های حاضر در ابوظبی را درآورده که کارلوس کی روش در راس آنها قرار دارد.
 اعتراض سرمربیان تیم های حاضر در جام ملت ها به میزبانی اماراتی ها

تیم ملی فوتبال ایران در هتل روتاناپارک ابوظبی اقامت دارد. جاییکه تیم های ملی فوتبال تایلند، اردن و هند نیز با تصمیم مقامات AFC در آنجا هستند تا در رقابت های جام ملت های ۲۰۱۹ آسیا شرکت کنند.

هتل روتاناپارک که مجلل به نظر می رسد مسافران دیگری هم دارد که توریست ها در آن حضور دارند و بطور کامل در اختیار تیم های ورزشی قرار نگرفته است.

لابی شلوغ این هتل و راههای ورودی متعدی که برای رفتن به طبقات وجود دارد سبب شده تا کاروان تیم ملی فوتبال ایران در نخستین روزهای حضورش در روتاناپارک آرامش کامل نداشته باشد.

موضوع مهمی که کارلوس کی روش به شدت از آن گلایه دارد. علاوه بر این نیز تاخیر در ورود چمدان های تیم به هتل به عصبانیت سرمربی تیم ملی افزود تا وی در گفتگو با مربیان سایر تیم ها در لابی هتل به ضعف برنامه ریزی صورت گرفته توسط میزبان این رقابت ها حسابی حمله کند.

کی روش که خودش امروز صبح توانست چمدانش را تحویل بگیرد نسبت به نحوه برخورد با تیمش گله مند است. اعتراضی که توسط عوامل اجرایی تیم ملی به گوش مسئولان AFC رسید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yvvoe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی شاگردان کارلوس کی روش مقابل ازبکستان با تک گل ترابی