تاریخ انتشار: 1397/10/16 10:21
کد خبر: 114956

قهرمانی هم برای ساکت کردن برخی از انتقادات کافی نیست!

یورگن کلوپ مدعی شده مردمی که از لیورپول جام می‌خواهند به قهرمانی حذفی راضی نیستند و اگر این تیم قهرمان شوند هم می‎گویند چرا قهرمان لیگ نشده است.
قهرمانی هم برای ساکت کردن برخی از انتقادات کافی نیست!

یورگن کلوپ، سرمربی تیم فوتبال لیورپول، معتقد است حتی اگر تیمش در جام حذفی قهرمان هم بشود برای ساکت کردن برخی از انتقادات کافی نیست. تیم او بعد از شکست مقابل منچسترسیتی اولین بازی‌اش را باید روز دوشنبه مقابل وولورهمپتون انجام دهد.

از طرفی لیورپول با این که با هدایت کلوپ پیشرفت زیادی کرده است، اما جامی نبرده است. با این حال کلوپ معتقد است بردن جام حذفی برای آن‌ها یک مزیت به حساب نمی‌آید.

کلوپ می‌گوید: وقتی مردم با من درباره عنوان صحبت می‌کنند همیشه این طور به نظر می‌آید که درباره موضوع ساده‌ای صحبت می‌کنند. اما اگر قهرمان جام حذفی هم بشویم می‌گویند قهرمان لیگ نشدیم، ما نمی‌توانیم چیزی که مردم فکر می‌کنند را تغییر دهیم. فقط باید برای هر بازی همه تلاشمان را بکنیم، مخصوصا در این فصل، این البته همان کاری است که بازیکنانم می‌کنند، همیشه و همیشه و همیشه هم این کار را می‌کنیم تا ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد.

کلوپ در ادامه گفت: به نظرم برای ما و چلسی سخت‌ترین قرعه در مرحله اول لیگ کاپ رقم خورد، درباره باقی زیاد نمی‌دانم، اما به غیر از بازی بورنموث مقابل برایتون بازی‌های لیگ برتری زیاد دیگری وجود ندارند. ما باید درباره همه شرایط فکر کنیم، نه مثل بچه‌ها از یک مشکل به مشکل دیگر بپریم. باید همه‌چیز را در نظر بگیریم و ببینیم چه باید بکنیم.

کلوپ همچنین نامزد بهترین مربی ماه لیگ برتر انگلیس هم شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3epwq6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



کلوپ: وقتی صلاح اجازه داد فیرمینو پنالتی دوم را بزند، نزدیک بود گریه کنم!