تاریخ انتشار: 1397/10/17 10:21
کد خبر: 114803

استقلال برای من بزرگ‌تر از تیم ملی است /از بچگی برای بودن در این تیم جنگیدم!

هافبک استقلال گفت: دهمین سالی است که در استقلال هستم و این تیم برایم از تیم ملی امید بزرگ‌تر است.
استقلال برای من بزرگ‌تر از تیم ملی است /از بچگی برای بودن در این تیم جنگیدم!

 رضا آذری پس از قهرمانی تیم امید استقلال در لیگ امیدهای تهران اظهار داشت: بازی خوبی بود. به دلیل تعطیلی ۲۰ روزه تیم بزرگسالان، در دو دیدار پایانی لیگ امیدها به میدان رفتم. ما یک ریال هم از باشگاه نگرفتیم، بدون اینکه حمایت شویم، توانستیم به قهرمانی این دوره از رقابت‌ها دست پیدا کنیم.

وی افزود: آقای فدایی فصل گذشته هم با تیم جوانان استقلال تا روز پایانی برای قهرمانی جنگید و نایب قهرمان شد. امسال هم با این مربی در رده امید توانستیم به حقمان برسیم و قهرمان شویم.

هافبک استقلال درخصوص پاداش قهرمانی گفت: زیاد پیگیر این موضوعات نیستم اما فکر می‌کنم پاداش کمترین کاری است که باشگاه می‌تواند انجام دهد.

آذری درباره عدم دعوتش به تیم ملی امید تصریح کرد: هر بازیکنی دوست دارد برای تیم ملی کشورش بازی کند اما به حال نظر کادر فنی تیم ملی این بوده که من دعوت نشوم. استقلال برای من بزرگ‌تر از تیم ملی است. دهمین سالی است که در استقلال هستم و از بچگی برای بودن در این تیم جنگیدم.

وی درخصوص شرایط تیم بزرگسالان استقلال در ادامه فصل گفت: ۴ هفته پایانی خیلی خوب بازی کردیم و حتی در دیدار با پدیده گل سالم ما را هم مردود اعلام کردند. تیم ما خیلی بهتر شده است. اختلاف زیادی هم با صدر نداریم. برای قهرمان شدن تمام تلاشمان را می‌کنیم.

بازیکن استقلال در مورد بازی‌های سخت این تیم در لیگ قهرمانان اظهار کرد: فصل گذشته هم استقلال در گروه سختی قرار داشت اما به عنوان تیم صدرنشین به مرحله بعد صعود کرد. بازیکنانی داریم که بتوانیم نتایج خوب فصل گذشته را تکرار کنیم. ما نباید از رقبای آسیایی بترسیم، آنها باید از تیم بزرگ استقلال بترسند.

آذری در پایان درخصوص اضافه شدن فرهاد مجیدی به کادرفنی استقلال گفت: برای ما افتخار است که شاگرد آقا فرهاد باشیم و از تجربه‌های او استفاده کنیم. آقا فرهاد یکی از اسطوره‌های باشگاه است و ان‌شاءالله بتواند به تیم کمک کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48raam

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آقای شفر به من گفت دوست دارم فرمانده استقلال باشی

خبر خوشحال کننده برای استقلالی ها
حسینی در استقلال ماندنی شد