تاریخ انتشار: 1397/10/17 15:41
کد خبر: 114757

عذرخواهی عمر السوما از هواداران به خاطر توقف برابر فلسطین

ستاره خط حمله سوریه به خاطر توقف برابر فلسطین در اولین بازی جام ملت ها از طرفداران این تیم عذرخواهی کرد.
عذرخواهی عمر السوما از هواداران به خاطر توقف برابر فلسطین

کمتر کسی فکر می کرد سوریه با خط حمله ویرانگر خود متشکل از عمر السوما و عمر الخریبین برابر فلسطین به سد محکمی برخورد و دو امتیاز ارزشمند را از دست بدهد اما این اتفاق رخ داد تا سوری ها با وجود ده نفره شدن حریف از رسیدن به گل و برتری باز بمانند.

در پایان این بازی گزارشگر سبکه الکاس در مصاحبه با عمر السوما نظرات او راجع به این بازی و توقف سوریه را جویا شد. ستاره الاهلی گفت:« بازی خیلی خوبی بود اما ما بدشانس بودیم و نتوانستیم از برتری قاطع خود بهره ببریم. به هر حال بازی های اول هر تورنمنتی می تواند دشوار باشد که این واقعیت برای ما مقابل فلسطین تکرار شد».

او ادامه داد:« قبل از هر چیزی از طرفدارانی که به ورزشگاه آمده بودند به خاطر این نتیجه عذرخواهی می کنم و قول می دهیم که در بازی های بعدی جبران کنیم. مسلما در تورنمنتی مثل جام ملت های آسیا هیچ بازی آسانی وجود ندارد».

ستاره گران قیمت خط حمله سوریه و باشگاه الاهلی جده تصریح کرد:« ما دو بازی مهم دیگر در این گروه پیش رو داریم و تلاش می کنیم هر دو بازی به سود سوریه به پایان برسد چون برای رسیدن به مراحل نهایی چاره دیگری نداریم. جلوی فلسطین چه قبل چه بعد از کارت قرمز برای مدافع حریف ما تیم برتر زمین بودیم اما سودی نبردیم تا کار برای صعود واقعا سخت شود».

توقف برابر فلسطین باعث شد تا سوریه با یک امتیاز پشت سر اردنی قرار بگیرد که با خلق شگفتی بزرگ مقابل مدافع عنوان قهرمانی از همان روز اول گره کوری در جدول رده بندی گروه بیاندازد تا عمر السوما و یارانش با مشکلات بی شماری روبرو شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gpw9x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مقاومت فلسطین حملات بی‌امان سوریه را ناکام گذاشت