تاریخ انتشار: 1397/10/17 20:20
کد خبر: 114721

برتری خفیف کره‌ای‌ها در گام نخست

تیم ملی فوتبال کره جنوبی با برتری برابر فیلیپین ۳ امتیاز روز نخست را به دست آورد.
برتری خفیف کره‌ای‌ها در گام نخست

تیم های ملی فوتبال کره جنوبی و فیلیپین در ورزشگاه آل مکتوم دبی برابر هم به میدان رفتند. شاگردان پائولو بنتو بدون ستاره خود در خط حمله یعنی سون هیونگ مین به میدان رفتند و بازی را هجومی شروع کردند ولی در زدن ضربات آخر بی دقت کردند.

در اواسط نیمه نخست کی سئونگ یئونگ با شوتی سهمگین دروازه فیلیپین را نشانه گرفت ولی این توپ راهی به دروازه نداشت و با فاصله کمی به بیرون رفت. 

شاگردان اریکسون در این دیدار دست و پا بسته نبودند و نزدیک بود حتی دروازه کره را نیز باز کند. با این حال فیلیپین موقعیت های نصفه و نیمه ای را از دست داد. خاویر پاتینو دردسر زیادی برای بازیکنان کره ای ایجاد کرد ولی معدود موقعیت های دو تیم نیز نتیجه ای نداشت تا نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد. 

در شروع نیمه دوم کره ای ها هجومی تر در زمین حاضر شدند. جونگ وو یو در دقیقه ۵۳ نزدیک بود دروازه فیلیپین را باز کند و گلزنی کند ولی این موقعیت از دست رفت.

در دقیقه ۵۵ پاتینو مهاجم تیم بوریرام تایلند موقعیت طلایی را از دست داد و نتوانست دروازه کره جنوبی را باز کند. 

در نهایت کره جنوبی توانست به گل برسد. اوی جو هوانگ در دقیقه ۶۷ توانست دروازه فیلیپین را باز کند و تیمش را پیش بیندازد. کره ای باز هم برای زدن گل دوم پیش کشیدند. با این حال پاتینو در دقیقه ۸۵ نزدیک بود روی اشتباه دروازه بان کره گل تساوی را به ثمر برساند که موفق نبود.

این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر کره جنوبی برابر فیلیپین خاتمه یافت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xgxkq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب کره جنوبی و فیلیپین اعلام شد