تاریخ انتشار: 1397/10/17 21:50
کد خبر: 114710

این گل را لازم داشتی کاپیتان دژاگه + عکس

کاپیتان تیم ملی همانند روز اول حضورش در ایران و با پیراهن تیم ملی یک گل دیدنی با ضربه ایستگاهی را به نام ایران کرد.
این گل را لازم داشتی کاپیتان دژاگه + عکس

5 سال از اولین روز حضور اشکان دژآگه در فوتبال ایران گذشته و اکنون او به ستاره محبوب فوتبال ایران تبدیل شده و با حضور در تراکتورسازی، دیگر قطب فوتبال ایران را در کانون توجهات قرار داده است.

با این حال اشکان دژآگه طی دو سال اخیر به واسطه مصدومیت سختی که پشت سر گذاشت، روزهای سختی را دنبال کرده است که نیمکت نشینی در جام جهانی روسیه اوج آن را نشان می‌داد. دژآگه اما طی این مدت با اعتماد ویژه کارلوس کی‌روش یکی از بازیکنان حاضر در لیست ایران محسوب می‌شد که در جام جهانی نیز علیرغم تمام گمانه‌زنی‌ها در لیست سرمربی پرتغالی قرار گرفت.

حضور کاپیتان دژآگه در ترکیب اصلی ایران نیز سورپرایز ویژه‌ای بود که سرمربی تیم ملی برابر یمن در نظر گرفته بود و گمانه‌زنی‌ها درباره ترکیب را با یک اشتباه مواجه کرد. دژآگه در جدال با یمن از روی یک ضربه ایستگاهی گل دوم ایران را به ارمغان آورد و البته بدشانس بود که ضربه دیدنی‌اش بعد از برخورد به تیرک دروازه به دروازه‌بان یمنی برخورد کرد و گل را به نام گلر آنها ثبت کرد.

در روز بدشانسی گلرها که با اشتباه عجیب گلر قرقیزستانی همراه شد و یک گل بخودی به نام او ثبت کرد، دروازه‌بان یمنی نیز البته بدشانس بود که ناخواسته اسیر ضربه تمام کننده‌ی کاپیتان ایران شد و این گل به نام او ثبت شد. با این حال ظرافت ضربه و حرکت کاملا حرفه‌ای کاپیتان تیم ملی ستودنی بود و یک بازگشت باشکوه برای او در تیم ملی محسوب می‌شد و امیدواری برای جشن قهرمانی را در پایان این مسیر را افزایش داده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j6wmz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی پُرگل ایران در نیمه نخست