تاریخ انتشار: 1397/10/17 23:33
کد خبر: 114693

کی روش:شروع خوب برای همه خیلی خوب است

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از پیروزی روحیه بخش مقابل یمن بازیکنان هر دو تیم را ستود.
کی روش:شروع خوب برای همه خیلی خوب است

از ابوظبی ،کارلوس کی روش بعد از برتری پرگل تیم ملی ایران مقابل یمن در نشست خبری بعد از بازی اگفت: معمولا در بازی های اول جام ملت ها شاهد هستیم بازیکنان با استرس کار را آغاز می کنند ولی خوشبختانه گل اول را خیلی زود زدیم و به تیم حریف فشار وارد کردیم.

 

وی افزود: یمنی ها اشتباهاتی داشتند و ما از آن استفاده کردیم و جا دارد به بازیکنانم تبریک بگویم و همینطور به بازیکنان یمن که تا آخرین لحظه برای تیمشان جنگیدند.

 

کی روش در پاسخ به این سئوال که  آیا تیمش کمی خشن نبود و   مجید حسینی نباید از بازی اخراج می شد گفت:شما در استادیوم بودید؟ قبل از اینکه او  کاری انجام بدهد بازیکن یمن  مرتکب خطا شد ولی بازیکنان ایران کاملا بازی را جدی گرفتند و دیدید که قاطعانه پیروز شدند.

 

سرمربی ایران در خصوص اینکه خیلی ها در ایران از تیم ملی انتظار قهرمانی دارند گفت:البته این امر طبیعی است چون این انتظار مربوط به  هواداران است ولی برخی از افراد که این حرف ها را می زنند کسانی هستند که کاری برای رشد فوتبال انجام نمی دهند.

 

کی روش در پاسخ به سئوال بعد که ذرباره بازی بعد بود، در خصوص اینکه پیشرفت فوتبال ویتنام گفت: من ویتنام را از چند سال پیش می شناختم از زمانی که یکی از دوستانم سرمربی این تیم بود. مطمئنا این تیم خیلی خطرناک و سرعتی است و رشد زیادی داشته به خصوص که از خط دفاع به خوبی توپ را به خط حمله منتقل می کنند.

 

کی روش  در ادامه در خصوص اینکه تیم ایران شروع خوبی داشت و در قیاس با استالیا و کره خیلی بهتر کار کرد گفت: شروع خوب برای همه خیلی خوب است و برد همیشه خوشحال کننده است. در بازی اول هیچ تیمی نمی تواند بگوید مدعی است. نتایج بازی های اول به تیم من و بازیکنانم خیلی کمک کرد که هوشیار باشیم.با همه این تمرکز وارد بازی شدیم و خوشحالم که برنده شدیم. ما به هیچ تیمی کاری نداریم و تنها کار خودمان را انجام می دهیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xgxoz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تردیدهای کارلوس کی روش برای خط دفاع!