تاریخ انتشار: 1397/10/18 00:01
کد خبر: 114687

بیرانوند:زوم کردن رسانه ها روی من کارم را سخت کرد

علیرضا بیرانوند می گوید که گل نخوردن تیم برای همه بازیکنان مهم است و حتی در صورت پیروزی هم گل خوردن بازیکنان را اذیت می کند.
بیرانوند:زوم کردن رسانه ها روی من کارم را سخت کرد

زنده از میکسدزون ورزشگاه محمد بن زائد علیرضا بیرانوند گلر تیم ملی فوتبال ایران در پایان دیدار برابر یمن که با پیروزی 5 گله تیم ملی همراه شد، گفت: خدا را شکر توانستیم گام اول را محکم برداریم. از الان تمرکز می رود برای بازی با ویتنام. این پیروزی مبارک همه هموطنانمان باشد.

 

بیرانوند در مورد شروع خوب ایران برخلاف مدعیان توضیح داد: می دانستیم بازی سختی داریم و اگر دیده باشید، 10 دقیقه ابتدایی سخت بود. می دانستیم تیم هایی مثل اردن می توانند، الگویی برای یمن باشند ولی خدا را شکر که توانستیم بازی را ببریم و گام اول را محکم برداریم.

 

وی در مورد بازی بعدی تیم ملی بیان کرد: ما خوشحالی نداریم و از همین حالا به بازی بعدی فکر می کنیم. از امشب فکرمان ویتنام است؛ زمان خوشحالی نداریم و امیدواریم با کمک مربی ها آماده بازی بعدی بشویم.

 

بیرانوند در پاسخ به این سوال که بتواند بهترین گلر بازی ها بشود، افزود: زوم کردن رسانه ها روی من کارم را سخت کرده است. گل نخوردن ما یک کار تیمی است و همه ما دوست داریم که بدون گل خوردن بازی ها را ببریم. اگر گل می خوردیم یا بخوریم بچه ها خیلی ناراحت می شوند و امیدوارم بتوانیم بازی های بعدی را هم همینطوری ببریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oblzv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


از دعوت به تیم ملی تا بازتاب زندگی در رسانه ها