تاریخ انتشار: 1397/10/18 00:41
کد خبر: 114680

AFC نام زننده گل دوم تیم ملی ایران را تغییر داد!

کنفدراسیون فوتبال ایران نام زننده گل دوم تیم ملی ایران مقابل یمن را تغییر داد.
AFC نام زننده گل دوم تیم ملی ایران را تغییر داد!

شاگردان کارلوس کی‌روش در حالی امشب نخستین بازی در جام ملت‌های آسیا را با برتری ۵ بر صفر مقابل یمن پشت سر گذاشتند که وب سایت و صفحات مجازی کنفدراسیون فوتبال آسیا و همچنین اسکوربورد پخش زنده تلویزیونی مسابقات، زننده گل دوم ایران را دروازه‌بان یمن معرفی کرد.

 

جدا از اینکه سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گل دوم تیم ملی برابر یمن را به دلیل برخورد توپ به کمر سعود السوادی، به نام او به ثبت رساند، باکس اعلام نتیجه در پخش تلویزیونی هم ضمن اعلام این گل به خودی، زمان آن را نیز به اشتباه در دقیقه ۴ مسابقه درج کرده بود که این مسئله حتی تا پس از پایان بازی ادامه داشت.

 

با گذشت حدود ۳۰ دقیقه پس از پایان مسابقه تیم ملی ایران برابر یمن، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در تمام بخش‌ها و صفحات مجازی خود نام زننده گل دوم را تغییر داد و آن را به نام اشکان دژاگه، کاپیتان تیم ملی ثبت کرد.

112

اشکان دژاگه که روز خوبی برابر یمن داشت و با ارسال‌های خود بارها خطرساز ظاهر شده بود، در دقیقه ۲۳ با شوت تماشایی از روی ضربه ایستگاهی که به تیرک عمودی دروازه و کمر سعود السوادی برخورد کرد، دومین گل تیم ملی را به ثمر رساند و روی گل چهارم نیز با سانتر خود از روی کرنر تاثیرگذار بود.

111

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3epwgp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آزمون:تو رو خدا با این برد نگویید به راحتی به مراحل بالاتر می رویم