تاریخ انتشار: 1397/10/18 09:54
کد خبر: 114669

گلر یمنی وادار به خودزنی شد!

دو شوت مهلک به سوی دو دروازه شمالی و جنوبی باعث شد تا گلر چاره ای جز تسلیم نداشته باشد هر چند یکی از آنها در نهایت تبدیل به گل نشد.
گلر یمنی وادار به خودزنی شد!

اشکان دژاگه و مهدی ترابی دو بازیکنی بودند که با دو شوت دیدنی حال و هوای عجیبی به ورزشگاه محمد بن زاید دادند. ضرباتی که یکی از آنها گل شد و دیگری نیز با بدشانسی ترابی به تیرک دروازه برخورد کرد.

اما نکته جالب و البته مشترک در این دو شوت، سوای گل شدن و نشدن آن، خودزنی دروازه بان یمنی ها بود. در دقیقه 12 وقتی اشکان شوت زمینی و هوشمندانه خود را روانه دروازه حریف کرد پس از برخورد به تیرک دروازه با اصابت به پس سر گلر حریف راهی گل شد. اتفاقی که باعث شد تا مسئولان برگزار کننده بازی، این گل را گل به خودی محسوب کنند.

ضربه دوم نیز در دقیقه پایانی بازی نواخته شد. ضربه ای که اگر تنها چند سانت جابجایی داشت زیباترین گل رقابت ها تا روز گذشته را رقم می زد اما بدشانسی ترابی مانع از این اتفاق شد و جالب اینکه این بار ضربه نهایی روازه بان یمنی به کار ایران نیامد. پس از شلیک شدن ضربه ترابی، توپ ابتدا به تیرک دروازه برخورد کرد و سپس به پشت کتف سنگربان حریف برخورد کرد اما این بار تنها یک کرنر برای ایران به همراه داشت.

البته درباره گلر یمنی این نکته حتما باید عنوان شود که او دو سه موقعیت گل مسلم را از مهاجمان تیم ملی مهار کرد و از امکان بیشتر شدن گل شدن موقعیت های تیم ملی جلوگیری کرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xgxqz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خلاصه بازی ایران 5-0 یمن + فیلم