تاریخ انتشار: 1397/10/19 12:45
کد خبر: 114515

صدای AFC درآمد!

خالی ماندن ورزشگاه های میزبان جام ملت های آسیا باعث ناراحتی مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا شده است.
صدای AFC درآمد!

رقابت های جام ملت های آسیا در حالی امروز پنجمین روز خود را پشت سر می گذارد که در هیچ کدام از مسابقات برگزار شده ورزشگاه ها از سوی هواداران پر نشده و حتی شاهد بودیم که در برخی بازی ها تعداد تماشاگران به 200 نفر هم نمی رسید. این موضوع موجب ناراحتی مسئولان AFC شده است.

 

از این رو کنفدراسیون فوتبال آسیا طی نامه ای به فدراسیون های حاضر در جام ملت های آسیا به آنها هشدار داده که باید تدبیری بیندیشند تا هوادار بیشتری به ورزشگاه برود.

 

مسئولان برگزاری مسابقات جام ملت ها به هرکدام از دو تیم برگزار کننده یک مسابقه هشت درصد از سکوها را اختصاص دادند تا آنها بتوانند هواداران کشورهای خود را به ورزشگاه بکشانند. 84 درصد بلیت های باقیمانده نیز به صورت الکترونیکی به فروش می رسد.

 

حالا در نامه ای اف سی به فدراسیون ها تاکید شده که اگر فدراسیون ها نتوانند 8 درصد بلیت هایی که در اختیارشان قرار گرفته را بفروشند این سهمیه از آنها گرفته می شود و به صورت آزاد فروخته می شود تا هوادار بیشتری به ورزشگاه بیاید.

 

خالی ماندن ورزشگاه ضعف بزرگی برای مسئولان برگزار کننده جام ملت ها به حساب می آید که تاکنون کمتر به آن توجه شده اما AFC درصدد رفع این موضوع است.

622

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2obxgd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سیستم داور ویدئویی امروز در امارات معرفی می شود